Efektywne i komfortowe zarządzanie wszystkimi profilami w social mediach stanowi klucz do rozwoju swojej marki i zyskania przewagi w bardzo konkurencyjnej branży e-commerce. Dlatego też jednym z czynników ułatwiających nam sprawne promowanie swojego biznesu jest narzędzie NapoleonCat. Sprawdźmy, dlaczego warto poznać to narzędzie i korzystać z niego podczas codziennych aktywności w social mediach.
Każdy przedsiębiorca, który stara się odnieść sukces na polu marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem social mediów, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, ile energii zajmuje odpowiednie dostosowanie treści do profilu każdej platformy, odpowiadanie na sugestie i uwagi klientów, a także samo zaplanowanie akcji na Facebooku, Instagramie, Twitterze i Linkedlnie osobno.
Oczywiście w takich działaniach drzemie ogromny potencjał – praktycznie każdy internauta na co dzień korzysta z przynajmniej jednego serwisu społecznościowego. Umówmy się jednak, że idealne przygotowanie strategii działania na każdy z profili może zająć dziesiątki godzin, nie mówiąc już o logistyce związanej z przeklikiwaniem się z serwisu na serwis. Na szczęście nowoczesne narzędzie w postaci NapoleonCat znacznie ułatwia proces zarządzania social mediami. Czym jest NapoleonCat? To platforma, która integruje ze sobą nasz profil na wszystkich popularnych serwisach takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google My Business, YouTube oraz Messenger. Z poziomu jednej platformy możemy dokonywać zmian i akcji na wszystkich tych serwisach, z uwzględnieniem stworzenia automatycznego publikowania postów na podstawie naszego kalendarza.
Automatyzacja i komfort zarządzania aktywnościami w social media to tylko jedna z zalet wynikających z wykorzystania NapoleonCat. Jednym z czynników determinujących sukces w social mediach jest odpowiednie zaangażowanie w budowanie wiernej i chętnej do interakcji społeczności. To tak naprawdę ilość akcji podejmowanych przez klientów można w łatwy sposób przeliczyć na zainteresowanie naszą marką, naszymi produktami, a w końcu także i na wzrost sprzedaży.
Jednak wiele marek wciąż boryka się z problemem zbyt dużej liczby komentarzy, uwag i skarg, zbyt długim czasem poświęconym na odpowiadanie i dużymi trudnościami w administracji zbiorem klientów. NapoleonCat ułatwia ten obszar działania w social mediach, poprzez integrację wszystkich serwisów w jednej platformie. Funkcjonalność Social Inbox dostępna pod adresem https://napoleoncat.com/pl/funkcje/social-inbox/ zapewnia monitoring wszystkich komentarzy i wiadomości w czasie rzeczywistym, a także skuteczne odsiewanie spamu, zarządzanie komentarzami spod reklam oraz łatwy moduł oznaczania aktywnych użytkowników tagami, które znacznie przyśpieszą identyfikację i odróżnienie aktywnych klientów od tych, którzy swoimi działaniami chcą przeszkodzić nam w rozwoju.
Żadne skuteczne działania marketingowe nie mogą obyć się bez etapu analizy i wyciągania wniosków z poprzednich działań. Jeśli zależy nam na stałym rozwoju i nie chcemy popełniać tych samych błędów, co kiedyś, musimy stale analizować wskaźniki takie jak zaangażowanie klientów, zasięgi profilu, hashtagi, analiza użytkowników czy rozwój społeczności. Warto też analizować działania konkurencji i leaderów w danej branży.
NapoleonCat.pl zapewnia nam rozbudowany moduł analityczny, który gwarantuje możliwość tworzenia zaawansowanych raportów wskazujących zarówno pozytywne efekty naszych działań, jak i obszary do poprawy. Za pomocą wskaźników wbudowanych w platformę łatwo sprawdzimy, które profile są najpopularniejsze, a w które powinniśmy zaangażować się bardziej celem rozwoju swojej marki.