(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Ciekawe formaty reklamowe na Facebooku

Co do tego, że warto reklamować się na Facebooku, raczej nie trzeba nikogo przekonywać. W końcu każdego dnia z serwisu korzystają zwykli użytkownicy, firmy, celebryci, artyści – trudno wręcz znaleźć osobę, która nie miałaby konta na Facebooku.

Tym samym reklamowanie swoich usług lub produktów w tym serwisie wydaje się świetnym sposobem na zdobycie potencjalnych klientów. Problem w tym, że dostępne są różne formaty reklamowe na Facebooku, co czasami utrudnia wybranie najskuteczniejszego rozwiązania.

Popularne typy formatów reklam w serwisie Facebook

Przygotowanie reklamy, która będzie się wyświetlała użytkownikom Facebooka, jest bardzo proste, zwłaszcza że narzędzie do ustawiania reklam jest bardzo intuicyjne. Należy jednak mieć świadomość, że źle dobrana lub nieatrakcyjna reklama może nie być interesująca dla użytkowników serwisu, co przełoży się na niewielki zwrot z inwestycji w reklamę. Oprócz odpowiedniego wybrania grupy odbiorców, którym będzie się wyświetlała reklama (na podstawie zainteresowań, miejsca zamieszkania lub wieku) bardzo ważne jest wybranie takiego typu formatu reklamy, który w największym stopniu wzbudzi zainteresowanie u osób, którym się wyświetli.

Najpopularniejszym formatem jest oczywiście obraz, który można wykorzystać do tego, aby internauta przeszedł na stronę firmy lub aplikacji. Kolejnym formatem, który jednak wymaga poświęcenia większej ilości czasu na stworzenie atrakcyjnej kreacji, jest film. Pozwala zaprezentować cechy produktu dzięki wykorzystaniu ruchu oraz dźwięku. Ciekawym rozwiązaniem jest reklama typu kolekcja. Najczęściej korzystają z niej sklepy internetowe, gdyż za jej pomocą można zaprezentować konkretne produkty z oferty i dopasować je do poszczególnych osób. Karuzela to natomiast reklama składająca się z kilku (do dziesięciu obrazów). Jeżeli chodzi o formaty reklam na Facebooku, to warto również wspomnieć o promocjach, reakcjach na wydarzenie, standardowych polubieniach strony i reklamach kontekstowych. Ostatnimi czasy duże zainteresowanie budzi natomiast materiał błyskawiczny, który wcześniej dostępny był pod nazwą kanwa.

Dlaczego warto wypróbować materiał błyskawiczny?

Chociaż wszystkie dostępne formaty reklamowe na Facebooku mogą przyczynić się do zwiększenia zysków firmy, materiały błyskawiczne mają ogromny potencjał i warto się na nich skupić. Taka reklama to nic innego jak pełnoekranowe środowisko, które wyświetla się w momencie kliknięcia reklamy. Format ten idealnie sprawdzi się w przypadku urządzeń mobilnych, które są obecnie wykorzystywane przez wiele osób do codziennego przeglądania internetu. Zgodnie z danymi udostępnionymi przez serwis, tego typu formaty reklam na Facebooku osiągają średni czas wyświetlania na poziomie aż 31 sekund. Dowiedz się więcej o reklamie na Facebooku: http://harbingers.io/blog/material-blyskawiczny-na-facebooku i zdobądź nowych klientów.

Pomoc w ustawieniu reklam na Facebooku

Przy ustawianiu reklam w serwisie Facebook warto skorzystać z usług doświadczonej agencji, która wie, jakich błędów należy unikać, aby nie zmarnować pieniędzy przeznaczonych na kampanię reklamową. Różnice w efektach osiągniętych przez kogoś, kto jest na bieżąco z wytycznymi związanymi z reklamami, a osobę bez doświadczenia mogą wynosić nawet kilkadziesiąt procent. Skoro więc chcesz zainwestować w reklamę i wypromować swoje usługi lub produkty, zadbaj o to, aby przełożyło się to na jak najlepsze efekty.


Witalni.pl – artykuł chroniony prawem autorskim © wszelkie prawa zastrzeżone.