Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
Program szkolenia online „Inteligencja Emocjonalna” to skondensowana zawartość dwudniowego szkolenia stacjonarnego o tej samej nazwie.Uczestnicy podczas webinarium nauczą się zarządzać emocjami i kierować sobą. Poznają sposoby na samokontrolę. Nauczą się wpływać na emocje innych. Dowiedzą się, jak zaspokajać potrzeby emocjonalne pracowników i zadbać o ich zdrowie psychiczne w sytuacji kryzysowej. Wszystko po to, aby zręcznie układać relacje z innymi i kształtować korzystne relacje zawodowe.
Szkolenie rekomendowane osobom zarządzającym i prowadzone jest w oparciu o racjonalne metody zarządzania emocjami w sytuacjach zawodowych. W trakcie webinarium Uczestnicy nauczą się wykorzystywać przekazaną wiedzę do osiągania zawodowego sukcesu.
ZARZĄDZANIE WŁASNYMI STANAMI EMOCJONALNYMI.
WYWOŁYWANIE ZAMIERZONYCH REAKCJI U INNYCH.
Podczas zajęć Uczestnik ma możliwość prowadzenia na bieżąco konwersacji z trenerem po przez czat (tekstowy i głosowy). Pytania wymagające szerszej odpowiedzi, będą omawiane wspólnie z innymi uczestnikami.
Chcesz poznać techniki i metody zarządzania emocjami własnymi i innych.
Chcesz dowiedzieć się czym jest inteligencja emocjonalna, jaki jest jej potencjał i jak ją rozwijać.
Chcesz wyposażyć się w narzędzia i wiedzę jak ich użyć, by skutecznie zarządzać emocjami w życiu zawodowym, szczególnie w sytuacjach kryzysowych
Chcesz dowiedzieć się, jak dzięki inteligencji emocjonalnej osiągać sukces w relacjach zawodowych.
Chcesz nauczyć się osiągać wyznaczone cele, wpływając na emocje własne i innych.
Chcesz rozumieć własne stany emocjonalne oraz emocje innych oraz świadomie identyfikować prawdziwe intencje rozmówcy.
Chcesz zadbać o zdrowie psychiczne i dobrostan pracowników
Każda osoba zapisana na webinarium, otrzyma indywidualne systemowe zaproszenie oraz mail przypominający o wybranym wydarzeniu
09:00 – 09:15 – Logowane się Uczestników do Systemu
09:15 – 10:45 – Szkolenie
10:45 – 11:00 – Przerwa
11:00 – 12:30 – Szkolenie
12:30 – 12:45 – Przerwa
12:45 – 13:15 – Szkolenie
Dodatkowa sesja pytań – konsultacji, w której Uczestnicy będą mogli uzyskać np. porady dotyczące ich konkretnych przypadków.
Uczestnicy będą mieli za zadanie odpowiedzieć na pytania dotyczące treści zajęć – Cel: Utrwalenie wiadomości
Certyfikowany trener biznesu, akredytowany coach i menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie i wiedzą popartą dyplomem MBA Oxford Brookes University. Programy rozwojowe i szkolenia opiera na interdyscyplinarnym podejściu, sprawdzonych metodach oraz autorskich narzędziach. Pasjonuje się badaniem i rozwijaniem Mental Toughness – siły i odporności psychicznej. Zajmowała stanowiska członka zarządu i dyrektora w firmach z udziałem zagranicznym w branży wydawniczej. Odpowiedzialna za zarządzanie zespołem i rozwój kompetencji pracowników, współudział w tworzeniu strategii oraz negocjacje i relacje z klientami.
Absolwentka szkoły coachingu Centre for Coaching w Londynie, ze specjalizacją w coachingu osiągnięć oraz coachingu stresu i emocji. Wieloletni praktyk Racjonalnej Terapii Zachowania. Licencjonowana konsultantka Mental Toughness (MTQ48) – zweryfikowanego naukowo narzędzia badającego siłę i odporność psychiczną (odporność na stres i presję, zaangażowanie, pewność siebie oraz reakcje na wyzwania i zmianę).
Uważa, że zarówno efektywność osobista jak i szczęście są zbiorem nawyków, a swoją odporność psychiczną trenuje m.in. na rowerze, pokonując długie trasy i własne słabości. Prowadzi coaching oraz szkolenia dla biznesu i organizacji pozarządowych w języku polskim i angielskim. Specjalizuje się w tematach związanych z inteligencją emocjonalną, zarządzaniem emocjami i stresem, budowaniem odporności psychicznej, pozytywną komunikacją i zarządzaniem konfliktem, efektywnością osobistą, realizowaniem celów, treningiem silnej woli i zmiany nawyków, treningiem mentalnym.
Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
Małe grupy szkoleniowe – pokoje webinarowe z ograniczoną liczbą osób i możliwością czatu głosowego.
Certyfikat w formie PDF dla każdego uczestnika potwierdzający udział w szkoleniu oraz zakres zdobytej wiedzy.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Przeczytaj artykuł w naszej bazie wiedzy o inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu.
Dowiedz się, dlaczego asertywność w pracy jeszcze szczególnie przydatna.
Jaka jest różnica między perswazją a manipulacją?
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.