(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Recenzje

Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.

Dodaj opinie
3 marca 2024

To moje pierwsze szkolenie z obsługi klienta a nie techniczne. Warto było posłuchać. Mądre i ważne słowa do przemyślenia o tym jak pracować. (...)

To moje pierwsze szkolenie z obsługi klienta a nie techniczne. Warto było posłuchać. Mądre i ważne słowa do przemyślenia o tym jak pracować. Prowadzący wie o czym mówi i jak wyglada życie. Dziękuję, będę polecał w firmie innym.

Mateusz M. Serwisant - Pompy Ciepła | Jak nie tracić klientów przez działania serwisantów?

3 marca 2024

Najważniejszy był dla mnie rozdział o zastrzeżeniach klientów. Wiem jak powstrzymać emocje i robić swoje

Najważniejszy był dla mnie rozdział o zastrzeżeniach klientów. Wiem jak powstrzymać emocje i robić swoje

Dawid J. Serwisant wózków widłowych | Jak nie tracić klientów przez działania serwisantów?

3 marca 2024

Miło, Fachowo, Obrazowo. Daje dużo do myślenia i mobilizuje do działania

Miło, Fachowo, Obrazowo. Daje dużo do myślenia i mobilizuje do działania

Marek Ł. Monter myjni, firma Sultof Sp. z o.o. | Jak nie tracić klientów przez działania serwisantów?

3 marca 2024

Fachowo, konkretnie i dużo przykładów. Przydatne. Będę polecał, bo warto

Fachowo, konkretnie i dużo przykładów. Przydatne. Będę polecał, bo warto

3 marca 2024

Szkolenie zaskoczyło mnie prostotą i skutecznością przekazywanych informacji. Właściwie niektóre zdania są do zacytowania klientom zwłaszcza w trudnych sytuacjach. Po szkoleniu też wiem, jak (...)

Szkolenie zaskoczyło mnie prostotą i skutecznością przekazywanych informacji. Właściwie niektóre zdania są do zacytowania klientom zwłaszcza w trudnych sytuacjach. Po szkoleniu też wiem, jak wiele jeszcze mam do nauki. Dziękuję.

3 marca 2024

Super praktyczne i konkretne. Myślałem, że będę się nudził a było inaczej.

Super praktyczne i konkretne. Myślałem, że będę się nudził a było inaczej.

24 lutego 2023

Dziękuję bardzo za miłą atmosferę szkolenia oraz dobrze przekazaną wiedzę merytoryczną i umiejętność technik poznanych na szkoleniu.

Dziękuję bardzo za miłą atmosferę szkolenia oraz dobrze przekazaną wiedzę merytoryczną i umiejętność technik poznanych na szkoleniu.

24 lutego 2023

Szklenie odbyło się w dniach 22-23.02.2023. Serdecznie dziękuję Leszkowi za świetną atmosferę i dużą wiedzę.

Szklenie odbyło się w dniach 22-23.02.2023. Serdecznie dziękuję Leszkowi za świetną atmosferę i dużą wiedzę.

Bartłomiej Nowak Kompetencje Menedżerskie

24 lutego 2023

Zdecydowanie najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. Kompetencje, Wiedza, Inteligencja - Mont Everest.

Zdecydowanie najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. Kompetencje, Wiedza, Inteligencja - Mont Everest.

Mariusz Jabłecki Kompetencje Menedżerskie