Masz pytania związane ze szkoleniami?
Z chęcią na nie odpowiemy!
Zadzwoń do nas lub napisz na biuro@witalni.pl
#Tagi #Szkolenia #Witalni
wystąpienia publiczne szkolenie
zarządzanie zespołem szkolenie
inteligencja emocjonalna szkolenie
Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.
Dodaj opinieTo moje pierwsze szkolenie z obsługi klienta a nie techniczne. Warto było posłuchać. Mądre i ważne słowa do przemyślenia o tym jak pracować. (...)
To moje pierwsze szkolenie z obsługi klienta a nie techniczne. Warto było posłuchać. Mądre i ważne słowa do przemyślenia o tym jak pracować. Prowadzący wie o czym mówi i jak wyglada życie. Dziękuję, będę polecał w firmie innym.
Najważniejszy był dla mnie rozdział o zastrzeżeniach klientów. Wiem jak powstrzymać emocje i robić swoje
Najważniejszy był dla mnie rozdział o zastrzeżeniach klientów. Wiem jak powstrzymać emocje i robić swoje
Dawid J. Serwisant wózków widłowych | Jak nie tracić klientów przez działania serwisantów?
Miło, Fachowo, Obrazowo. Daje dużo do myślenia i mobilizuje do działania
Miło, Fachowo, Obrazowo. Daje dużo do myślenia i mobilizuje do działania
Marek Ł. Monter myjni, firma Sultof Sp. z o.o. | Jak nie tracić klientów przez działania serwisantów?
Fachowo, konkretnie i dużo przykładów. Przydatne. Będę polecał, bo warto
Fachowo, konkretnie i dużo przykładów. Przydatne. Będę polecał, bo warto
Artur K. Monter myjni | Jak nie tracić klientów przez działania serwisantów?
Szkolenie zaskoczyło mnie prostotą i skutecznością przekazywanych informacji. Właściwie niektóre zdania są do zacytowania klientom zwłaszcza w trudnych sytuacjach. Po szkoleniu też wiem, jak (...)
Szkolenie zaskoczyło mnie prostotą i skutecznością przekazywanych informacji. Właściwie niektóre zdania są do zacytowania klientom zwłaszcza w trudnych sytuacjach. Po szkoleniu też wiem, jak wiele jeszcze mam do nauki. Dziękuję.
Super praktyczne i konkretne. Myślałem, że będę się nudził a było inaczej.
Super praktyczne i konkretne. Myślałem, że będę się nudził a było inaczej.
Damian. S Monter mebli | Jak nie tracić klientów przez działania serwisantów?
Dziękuję bardzo za miłą atmosferę szkolenia oraz dobrze przekazaną wiedzę merytoryczną i umiejętność technik poznanych na szkoleniu.
Dziękuję bardzo za miłą atmosferę szkolenia oraz dobrze przekazaną wiedzę merytoryczną i umiejętność technik poznanych na szkoleniu.
Tomasz Nowak Kompetencje Menedżerskie
Szklenie odbyło się w dniach 22-23.02.2023. Serdecznie dziękuję Leszkowi za świetną atmosferę i dużą wiedzę.
Szklenie odbyło się w dniach 22-23.02.2023. Serdecznie dziękuję Leszkowi za świetną atmosferę i dużą wiedzę.
Bartłomiej Nowak Kompetencje Menedżerskie
Zdecydowanie najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. Kompetencje, Wiedza, Inteligencja - Mont Everest.
Zdecydowanie najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. Kompetencje, Wiedza, Inteligencja - Mont Everest.
Mariusz Jabłecki Kompetencje Menedżerskie
Szanowny Użytkowniku, serwis Witalni.pl używa plików cookies (tzw. "ciasteczek"), aby ułatwić Internautom korzystanie z naszej strony www, zapewnić jej poprawne funkcjonowanie w celach statystycznych oraz dopasowania treści reklamowych do preferencji użytkownika. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies.