(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Inteligencja emocjonalna w biznesie czyli jak skutecznie zarządzać emocjami i wpływać na emocje innych ludzi?

Inteligencja emocjonalna to zdolność rozpoznawania uczuć własnych i emocji innych osób.

Żyjemy w czasach, w których nasz sukces w dużej mierze zależy od skutecznego kierowania sobą i zręcznego układania stosunków z innymi. Daniel Goleman udowodnił, że nie tylko klasyczny iloraz inteligencji (IQ) czy wiedza merytoryczna decydują o osiąganiu ponadprzeciętnych wyników w pracy. O wiele bardziej pożądana jest wysoko rozwinięta inteligencja emocjonalna. Zarządzanie emocjami w biznesie staje się dziś wymogiem i kluczową kompetencją XXI wieku. Umiejętność świadomego zarządzania własnymi stanami emocjonalnymi przekłada się na oddziaływanie na swoich kolegów oraz pracowników.

Fundamentem umiejętnego zarządzania sobą i innymi są rozwinięte kompetencje emocjonalne. Inteligencja emocjonalna – to zdolność rozpoznawania uczuć własnych i emocji innych osób, zdolność motywowania się i kierowania emocjami zarówno własnymi jak i innych ludzi. Jest to zdolność do panowania nad emocjami i ich wykorzystywania do osiągania celów. Szkolenie koncentruje się na racjonalnych metodach zarządzania emocjami w sytuacjach zawodowych.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać wiedzę z inteligencji emocjonalnej do osiągnięcia zawodowego sukcesu

Jeśli szukasz szkolenia...

…na którym poznasz techniki zarządzania emocjami.

..na którym zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej.

…na którym otrzymasz narzędzia pracy z emocjami.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu: Inteligencja emocjonalna w biznesie.

To szkolenie stacjonarne realizujemy także w formie szkolenia online - Witalni.pl

Program szkolenia z inteligencji emocjonalnej

1. Inteligencja emocjonalna i znaczenie emocji w życiu zawodowym

W pierwszej części szkolenia dowiesz się czym są emocje i jakie mają znaczenie w pracy. W trakcie tego modułu zdefiniujesz również czym jest inteligencja emocjonalna oraz jakie kompetencje emocjonalne wchodzą w jej skład. Powiemy jakie korzyści wynikają z rozwiniętej inteligencji emocjonalnej. Sprawdzisz poziom inteligencji emocjonalnej i wytypujemy obszary do rozwoju.

2. Samoświadomość emocjonalna – mechanizmy powstawania i skutki emocji

W tym module przyjrzysz się jakie są rodzaje emocji oraz jak kształtuje się proces powstawania emocji. Poznasz świat emocji – bogactwo, z którego rzadko korzystamy. Świadomość swoich uczuć i zdolność do ich rozumienia to warunek sprawnego działania w środowisku zawodowym. Przećwiczysz umiejętność rozpoznawania i wyrażania emocji.

3. Samokontrola –zdolność zarządzania własnymi emocjami

Samokontrola to „mistrzowska zdolność”, ponieważ to dzięki niej potrafisz kontrolować emocje i nie wyładowujesz ich na innych. W tej części poznasz skuteczne techniki i metody na zarządzanie emocjami w codziennej komunikacji interpersonalnej. Opracujesz Mapę Emocji i zidentyfikujemy źródła „negatywnych” emocji. Poznasz też techniki szybkiej zmiany sposobu myślenia w trudnej sytuacji emocjonalnej. Sprawność emocjonalna powoduje, że jesteś skuteczny w swoich działaniach i lepiej koncentrujemy się na zadaniach.

4. Empatia – zarządzanie emocjami w relacjach

Empatia pomaga budować partnerstwo, współpracę i zaufanie. Dzięki empatii umiesz odczytywać emocje drugiej osoby. W tym module dowiesz się jak wyczuwać punkt widzenia drugiej osoby i odpowiednio reagować w danej sytuacji. Inteligencja emocjonalna pomaga lepiej rozpoznać i zrozumieć potrzeby i postawy tych, z którymi się komunikujesz. Dzięki temu potrafisz odpowiednio zareagować i odpowiedzieć na oczekiwania odbiorców, klientów, kontrahentów itp.

5. Umiejętności społeczne-wzbudzanie u innych pożądanych reakcji

W tym module zobaczysz jak budować porozumienie oraz skutecznie wpływać na innych za pomocą kluczowych umiejętności społecznych. Dowiesz się jak słuchać bez uprzedzeń oraz jak się komunikować, aby zaspokoić potrzeby wszystkich stron. Sprawdzisz również, jak rozpoznawać rodzaje typów osobowości oraz dostosowywać komunikację do konkretnego typu osobowości.

6. Efektywne sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych- zarządzanie konfliktem

Osoby o wysokim poziomie inteligencji emocjonalnej potrafią zapobiegać konfliktom, łagodzić nieporozumienia i szukać kompromisów. W tym module dowiesz się o tym jak reagować w sytuacjach trudnych. Poznasz skuteczne sposoby rozwiązywania konfliktów oraz to, jak koncentrować się na problemie a nie na emocjach. Dowiesz się też, jak zapobiegać konfliktom.

 

Poznaj wszystkie tematy

Uczestnicy, którzy wezmą udział w szkoleniu...

...uświadomią sobie oddziaływanie własnych emocji na emocje swoich pracowników, klientów, kontrahentów.
...zdobędą wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej.
.nabędą umiejętności rozróżniania i nazywania emocji własnych i innych osób, przećwiczą korzystanie z empatii wobec innych osób.
Rozwiną zdolności rozumienia i przewidywania własnej reakcji w różnych sytuacjach.
...przetrenują wykrywanie wzorców myślowych powodujących powstawanie negatywnych emocji.
...zdobędą wiedzę jak zachować się w trakcie ulegania intensywnym emocjom, zwłaszcza negatywnym, by nie wpływały na pozostałe osoby.
...otrzymają narzędzia do pracy z emocjami w trudnych sytuacjach, sprawdzą się w sytuacjach potencjalnie konfliktowych oraz wypracują własne metody na komunikowanie swoich potrzeb i emocji.
...poznają zasady otwartej komunikacji i dowiedzą się, co blokuje dobrą komunikację, będą bardziej skuteczni i efektywni w pracy i życiu osobistym.
...nauczą się dopasowywać komunikację do typu osobowości oraz usuwać przeszkody na drodze do porozumienia.

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE Z INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym kursie menedżerskim trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych.

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • 2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.

  • Interaktywna platforma Zoom.

1190 PLN
z VAT

Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.

Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.

Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

POZNAJ NASZE REFERENCJE PISEMNE

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Kiedy w latach 90 ubiegłego wieku pojawił się termin „Inteligencja emocjonalna” (EQ), spopularyzowany… Przeczytaj artykuł!

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się!

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia