(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Wywieranie wpływu i motywowanie czyli jak osiągać sukces w relacjach z podwładnymi?

Szkolenie Z MOTYWACJI PRACOWNIKÓW, ŚWIADOMEGO PRZYWÓDZTWA i tworzenia systemów motywacyjnych.

Kierowanie grupą ludzi to sztuka, która wymaga umiejętności wpływania na ludzkie zachowania i postawy. Wartością szkolenia z wywierania wpływu i motywowania jest dostarczenie kadrze zarządzającej praktycznych narzędzi, za pomocą których zaangażują podwładnych do realizacji wyznaczonych celów.

Po szkoleniu z motywowania, uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności związane z przywództwem, wywieraniem wypływu i konstrukcją systemów motywacyjnych.  Ponieważ umiejętności związane z wywieraniem wpływu wiążą się z dużą odpowiedzialnością – podczas zajęć uwagę kierujemy na uświadomienie uczestników o  konieczności analizy własnych zachowań i przewidywanie konsekwencji podjętych działań.

Zapisz się lub wybrane osoby na dogodny termin szkolenia: Wywieranie Wpływu i Motywowanie

Jeśli szukasz szkolenia z motywacji i motywowania pracowników...

…ponieważ masz wrażenie że Twój zespół coraz trudniej zmotywować do nowych wyzwań.

…ponieważ potrzebujesz stworzyć dobry system motywacyjny, który zapewni Ci stabilizację przychodów i pomoże Ci w rozwijaniu firmy.

…ponieważ widzisz, że pomimo Twoich wysiłków motywacja Twoich ludzi spada.

… ponieważ pracujesz z pokoleniem y,x,z, które wymaga zupełnie innego podejścia.

…ponieważ czasami masz wrażenie że pracownicy manipulują Tobą i chciałbyś to zmienić.

…ponieważ chciałbyś wdrożyć w swojej organizacji nowe sposoby motywacji.

Zapraszamy na Wywieranie wpływu i motywowanie - szkolenie dla liderów!

Zagadnienia omawiane podczas szkolenia z motywowania

Wywierać wpływ czy manipulować?

Zagadnienie odnosi się bezpośrednio do różnicy pomiędzy rozumieniem pojęć wywierania wpływu i manipulacji. Moduł szkolenia nawiązuje do zagadnień etycznych dotyczących budowania relacji z zespołem, podwładnymi oraz współpracownikami. Trener omawia korzyści płynące ze stosowania technik wywieraniu wpływu oraz pokazuje różnice między technikami wywierania wpływu a manipulacją.

Na czym polega stosowanie socjotechnik, oraz jak przełożyć reguły na działanie?

W tej części szkolenia z motywowania trener przekazuje uczestnikom zasady stosowania odpowiednich socjotechnik, które umożliwią budowanie autorytetu i efektywne komunikowanie swoich oczekiwań.

30 najczęściej przyjmowanych postaw manipulacyjnych przez podwładnych.

Podczas szkolenia menedżerowie poznają 30 postaw, jakie można zaobserwować u podwładnych – umiejętności ich analizy i odpowiedzi na zachowania sprawia, że szef może z łatwością poradzić sobie z pracownikiem zwłaszcza w sytuacjach konfliktowych.

Skuteczna komunikacja w praktyce.

Uświadomienie sobie własnych potencjałów związanych z umiejętnościami komunikacyjnymi oraz poznanie pułapek w procesie komunikacji wpływających m.in. na obniżenie lub utratę autorytetu i wizerunku profesjonalisty pozwala na rozwinięci umiejętności komunikacyjnych, które stanowią główne narzędzie pracy menedżera.

Wywieranie wpływu w zarządzaniu – symulacje.

Moduł warsztatowy opiera się na ćwiczeniach, które ukazują dopasowywanie i konstruowanie socjotechnik do w zależności od danej sytuacji w zespole (np. w celu niwelowania konkretnych negatywnych zachowań pracowników).

Testy motywacyjne i sztuka dostosowania środków.

Jedną z cech procesu motywowania jest jego znacząca zmienność w czasie i tym samym nieprzewidywalność czynników motywujących konkretną osobę. Zdiagnozowanie „aktualnych” motywatorów i ich dostarczenie pracownikowi to sztuka, bez której opanowania trudno być skutecznym szefem.

ZASADY KONSTRUOWANIA SYSTEMÓW MOTYWACYJNYCH

STUDIUM PRZYPADKU: PRAKTYCZNE OKREŚLENIE SYSTEMÓW MOTYWACYNYCH
MOTYWOWANIE FINANSOWE I POZAFINANSOWE – FAKTY I MITY ZWIĄZANE Z MOTYWOWANIEM PIENIĘDZMI
KONCEPCJE PŁACY: PŁACA OD WYNIKU, PŁACA ZALEŻNA OD KOMPETENCJI, PŁACA OD UDZIAŁU

Powyższe trzy zagadnienia dają możliwość wykreowania z uczestnikami określonych podstaw oraz gotowych systemów motywacyjnych uzależnionych od specyfiki, charakteru pracy, stanowiska, organizacji pracy, a przede wszystkim celów stawianych do osiągnięcia konkretnej osobie.

Poznaj wszystkie tematy


„Stymulowanie i podtrzymywanie zachowania, jakiego sobie życzysz,
daje lepsze i bardziej przewidywalne wyniki niż próba zmiany zachowania, którego nie chcesz.”

Terry Gillen

 

KORZYŚCI UDZIAŁU W SZKOLENIU

...ulepszysz swoje umiejętności w zakresie wywierania wpływu, asertywności, komunikacji i motywowania podwładnych.
...dowiesz się jak sprawniej osiągać cele oraz zbudujesz autorytet, korzystając z przedstawionych socjotechnik do rozwoju swoich kompetencji.
...dowiesz się, jakie są kryteria przeprowadzania skutecznej rozmowy rozwojowej/oceniającej oraz jak udzielać informacji zwrotnej.
...rozwiniesz umiejętności komunikacyjne, które pozwolą Ci na budowanie efektywnych relacji z otoczeniem - wewnętrznym i zewnętrznym.
...otrzymasz gotowe narzędzia oraz wskazówki, które pozwolą Ci skuteczniej wywierać wpływ na ludzi w zespole – w oparciu o wartości, jakimi są etyka i odpowiedzialność.
...nauczysz się tworzyć praktyczne systemy motywacyjne, dostosowane do Twojej firmy i Twojego biznesu.

ZAPISZ SIĘ LUB WYDELEGUJ WYBRANE OSOBY NA TO SZKOLENIE

Przejdź do kalendarza szkoleń otwartych i wybierz spośród aktualnych propozycji odpowiadające Tobie termin oraz lokalizację (online lub stacjonarnie).

 

W ramach inwestycji w szkolenie:

Certyfikat ukończenia szkolenia i komplet materiałów szkoleniowych.

Wsparcie merytoryczne trenera po zakończonym szkoleniu.

Możliwość zmiany terminu lub osoby zapisanej w dowolnym momencie.

Dostęp do platformy i wsparcie techniczne (szkolenie online).

Dwudaniowy posiłek i serwis kawowy ciągły (szkolenie stacjonarne).

W PAKIECIE TANIEJ!

Szukasz kompleksowego rozwoju kompetencji menedżerskich? Wybierz 4-dniowy pakiet szkoleń „Wywieranie Wpływu i Motywowanie” oraz „Kompetencje Menedżerskie” i zapłać mniej.

Opinie Google o firmie WITALNI
Ewa Skowron
Ewa Skowron
25/07/2022
Uczestniczyłam w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób i bardzo merytoryczny, poparty ćwiczeniami i przykładami. Wykładowca- Leszek Sergiel- zadbał o dobrą atmosferę, odpowiadał na bieżąco na pytana lub uwagi. Wszystko na 5 gwiazdek! Polecam
Małgorzata Banaszek
Małgorzata Banaszek
25/07/2022
Witam, Jestem po szkoleniu "Jak komunikować podwyżkę cen klientom". Szkolenie zgodne z tematyką oraz co to jest cena. Informacje przekazywane były bardzo przejrzyste i zawsze oparte na przykładach. Pan prowadzący sympatyczny i potrafiący zaangażować uczestników do dyskusji. W przyszłym miesiącu czeka mnie kolejne szkolenie z platformy Witalni.pl... Gorąco polecam skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.
Jarosław Żywicki
Jarosław Żywicki
25/07/2022
Uczestniczyłem w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywana wiedza przez komunikatywnego wykładowcę- Leszek Sergiel- z dużą wiedzą i umiejętnością, przy czym od razu weryfikującego wątpliwości w trybie rzeczywistym i udzielającym odpowiedzi. Wszystko na 5 gwiazdek!” Polecam JZY
Roman Chochorowski
Roman Chochorowski
12/03/2022
Dziękuję bardzo za możliwość uczestnictwa w szkoleniu , treningu prowadzonym przez Pana Leszka Sergiel z firmy Witalni "Trudny Klient". Szkolenie, trening prowadzony on-line w grupie przedstawicieli kilku firm, teoretycznie o odmiennych profilach, ale z podobnymi zagadnieniami, problemami. Prowadzący angażując wszystkich uczestników praktycznie, potrafił dopasować się do indywidualnych wymagań uczestników związanych z specyfiką każdej z firm i każdego uczestnika. Duży , szeroki zakres tematyki, przekazywanej w bardzo przystępny sposób, z uwzględnieniem praktycznej specyfiki różnych klientów. Sześć godzin, naprawdę trudnej tematyki podanej w niesamowicie przystępny sposób, zrealizowane zostało dosłownie w moment. Bardzo duża wiedza praktyczna i teoretyczna trenera, i sposób podania praktycznie przyjazny dla każdego. Dziękuję za to pierwsze spotkanie. Dziękuję prowadzącemu, ale pracownikom firmy organizujący spotkanie. Dziękuję i pozdrawiam bardzo Serdecznie. Romek Chochorowski
Karolina Kozłowska
Karolina Kozłowska
21/08/2021
Bardzo dziękuję za szkolenie. Pan Leszek- świetny człowiek. Jeśli ktoś waha się czy takie szkolenie może mu się przydać- proszę się nie zastanawiać tylko brać w ciemno. Bardzo dużo informacji- bardzo przydatnych!
Błażej Kwiatkowski
Błażej Kwiatkowski
13/03/2021
Polecam! Bardzo ciekawa oferta 😊
Rafał Kamiński
Rafał Kamiński
13/05/2020
Kilka tygodni temu uczestniczyłem w wirtualnym szkoleniu dla Menadżerów. Szkolenie prowadzone przez profesjonalnego trenera, było bardzo pomocne i odpowiedziało na wiele zagadnień, które chciałem poruszyć. Wiedza wyniesiona ze szkolenia została wprowadzona w życie od momentu jego zakończenia. Już widzę efekty. Bardzo POLECAM!
Standardy Jakości firmy WITALNI
Ocena Jakości firmy WITALNI

Co otrzymasz, decydując się na szkolenie z motywacji?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA DLA LIDERÓW?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym kursie menedżerskim trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych.

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • 2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.

  • Interaktywna platforma Zoom.

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Sprawdź nasze referencje pisemne

„Firm zajmujących się szkoleniami jest dużo na rynku, wybrać tę właściwą jest sztuką… Nam się udało!”. Zarząd Spółki LIGUM z początkiem roku podjął współpracę z Firmą Witalni w zakresie realizacji celów określonych w Polityce Jakości na 2016r w zakresie rozszerzenia kompetencji stanowisk kierowniczych oraz przeprowadzenia szkoleń stanowiskowych. Dziś z perspektywy czasu mogę ocenić, że podjęta decyzja okazała się słusznym wyborem. Witalni do tej pory zrealizowali dla LIGUM cykl szkoleń dla Kadry Zarządzającej (…)

mgr Piotr Walkowiak
Prezes zarządu
LIGUM

DODATKOWE MATERIAŁY

„SZTUKA MOTYWOWANIA CZ. I”
Jak motywować? Jakich środków użyć, aby wydobyć jak najwyższą efektywność podwładnych? Witalni odpowiadają! Zobacz nasz artykuł o motywowaniu!

Przeczytaj artykuł

SZTUKA MOTYWOWANIA – CZ. II
Płaca, jako główny środek w motywacji finansowej.

Przeczytaj artykuł

DEMOTYWACJA PRACOWNIKÓW.
Systemy motywacji w swoich założeniach skupiają się na dostarczaniu bodźców…  czytaj dalej.

Przeczytaj artykuł

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń z UE

Chciałbyś zorganizować to szkolenie dla swojej firmy?
Wypełnij formularz – przygotujemy ofertę dedykowaną.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia