Zarządzanie konfliktem to zestaw umiejętności a konflikt jest zupełnie naturalnym elementem życia zawodowego. W czasie warsztatu uczestnicy nauczą się jak rozpoznać źródła konfliktu, zapobiegać jego eskalacji i doprowadzić do konstruktywnego rozwiązania. Aby trudna sytuacja została konstruktywnie rozwiązana, powinny być uwzględniane interesy i potrzeby wszystkich stron. Uczestnicy poznają zasady dobrej komunikacji w zespole, dowiedzą się, jak zadbać o potrzeby i emocje swoje oraz innych ludzi oraz jak kształtować dobrą atmosferę sprzyjającą współpracy.
Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi, a aktywność uczestników (ćwiczenia grupowe i indywidualne, dyskusje, gry, mini-projekty) zajmuje ponad 80% czasu szkolenia.
….ponieważ w Twoim zespole zdarzają się konflikty między współpracownikami…
…ponieważ chciałbyś nauczyć się zapobiegać ewentualnym konfliktom
…ponieważ zależy Ci na komunikacji z różnymi typami osobowości w Twoim zespole
Czy konflikt zawsze jest zjawiskiem negatywnym? Wiele osób obawia się konfliktów, ale to nie sam konflikt jest zagrożeniem, tylko nasz sposób reakcji. Zastanowimy się nad tym, co powoduje konflikty i dowiesz się, jakie są jego etapy rozwoju. Nauczysz się rozpoznawać poszczególne typy konfliktów, to ważne, bo różne rodzaje konfliktu wymagają różnych reakcji.
Przyjrzysz się sobie i swoim reakcjom na trudne sytuacje. Zdefiniujesz swoje strategie rozwiązywania konfliktów i ocenisz ich użyteczność. Poznasz najważniejsze mechanizmy wpływające na eskalację konfliktu. Nauczysz się odróżniać obiektywne źródła konfliktu od tych subiektywnych. Doświadczysz tego, jak na relacje międzyludzkie wpływają różnice w postrzeganiu rzeczywistości, różnorodne postawy i oczekiwania.
Słowa mają moc – wypracujemy zasady konstruktywnej komunikacji w zespole i organizacji. Doświadczysz tego, co daje dobra i zła komunikacja i jak wpływa na relacje międzyludzkie. Dowiesz się, jakie są przeszkody w konstruktywnej komunikacji i nauczysz się budować swoją uważność na ich powstawanie. Skupimy się przede wszystkim na błędach, które popełnia większość z nas: generalizowaniu, ocenianiu, selektywnym postrzeganiu, etykietowaniu i myśleniu „powinnościowym”. Nauczysz się je zauważać i zmieniać komunikację tak, aby usuwać przeszkody i budować zaufanie i dobrą atmosferę.
Wyślij nam zapytanie o realizację szkolenia dedykowanego „szytego na miarę” realnych potrzeb rozwojowych Twojej Kadry.
✓ Konsultacje z trenerem prowadzącym ws. doprecyzowania treści szkolenia i dopasowania szczegółów realizacji do potrzeb firmy i grupy szkoleniowej.
✓ Certyfikat ukończenia szkolenia i komplet materiałów szkoleniowych dla każdego Uczestnika.
✓ Materiały do dalszego samokształcenia i piśmiennicze dla każdego Uczestnika.
✓ Wsparcie merytoryczne trenera do 6 miesięcy po zakończonym szkoleniu.
✓ Dojazd trenera do miejsca realizacji (przy szkoleniu stacjonarnym). Dostęp do platformy i wsparcie techniczne (przy szkoleniu online).
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami
.
2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.
W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.
Interaktywna platforma Zoom.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
„SKUTECZNOŚĆ W ORGANIZACJI „ – CO CZYNI ORGANIZACJĘ EFEKTYWNĄ I ODPORNĄ NA TRUDNOŚCI? Przeczytaj nasz artykuł o efektywności w organizacji
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.