Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Profesjonalizm z perspektywy sprzedawcy to właściwa komunikacja z klientem, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, asertywność, osobista uprzejmość i życzliwość. Dla firmy – profesjonalizm to jedna z przewag konkurencyjnych, przestrzeń, na której można się wyróżnić, fundament poleceń firmy i budowy lojalności wśród klientów. Celem niniejszego szkolenia jest przygotowanie i wyposażenie uczestników w niezbędną wiedze i kompetencje – do prowadzenia efektywnej sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Uświadomienie sprzedawcom i pracownikom obsługi klienta, że do zakresu ich zadań nie należy wyłącznie podawanie towaru, to wciąż kluczowe zadanie dla wielu przedsiębiorców. Aby to ułatwić – przygotowaliśmy szkolenie, które rozwija umiejętności handlowe w relacjach B2C. Po szkoleniu uczestnicy będą wyposażeni w praktyczne wzorce pytań i rozmów do wykorzystania podczas obsługi klienta; nauczą się jak budować relację, tak aby klient chętniej wracał do punktu handlowego; zrozumieją jak rozmawiać językiem korzyści i rozwiną swoje umiejętności sprzedażowe. Po szkoleniu będą skutecznie prowadzić profesjonalną obsługę klienta.
… ponieważ chciałbyś aby Twoi pracownicy byli szczególnie uprzejmi i życzliwi dla klientów.
… ponieważ chciałbyś stopniowo budować lojalność wśród klientów firmy.
… ponieważ masz świadomość, że to ludzie są elementem budowania przewagi konkurencyjnej.
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
W pierwszej części szkolenia uczestnicy dokonają weryfikacji swoich nawyków i kompetencji handlowych. Określą obszary wymagające zmian po to, by zbudować nowe umiejętności w oparciu o sprawdzone wzorce oraz tworzyć efektywne relacje z klientami.
Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, jak optymalnie wykorzystać proces powstawania pierwszego wrażenia do budowania zaufania klienta.
Dobrze przeprowadzona sprzedaż powinna przebiegać według konkretnego planu. Ten moduł przedstawi najważniejsze kryteria niezbędne do osiągnięcia efektywności w kontaktach z klientem tak, by od momentu wejścia do punktu handlowego czuł, że znalazł się we właściwym miejscu.
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.
.
2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.
W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.
Interaktywna platforma Zoom.
Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.
Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Standardy obsługi klienta są normą w dużych firmach, w tej czy innej formie funkcjonują niemal w każdym miejscu pracy, w którym dochodzi do kontaktu z klientem. Przez pracowników mogą być traktowane jako… (przeczytaj artykuł)
Sprzedawanie to jedno z najprzyjemniejszych zajęć na świecie. Tym co pozwala na takie stwierdzenie jest niewątpliwie fakt, że zajęcie to, to głównie relacja między ludźmi. Niestety nie ma idealnych… (przeczytaj artykuł)
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.