Powiedz nam kiedy chciałbyś wziąć udział w szkoleniu Formularz kontatkowy
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w narzędzia związane z budowaniem pozytywnych relacji z inwestorem, klientem lub z ich przedstawicielami. Dalsze polecenia firmy sprzedającej produkty wymagające montażu/serwisu – zależą w ogromnym stopniu nie tylko od kadry handlowej i doskonale wykonanej technicznie montażu czy jakości produktu. Ważnym czynnikiem oceny usługi i firmy sprzedającej jest również poziom profesjonalizmu w zachowaniu członków ekipy montującej. Treścią szkolenia jest również uświadomienie uczestnikom o tym jaką rolę pełnią w procesie sprzedaży dodatkowych produktów/usług firmy.
Ilość czasu spędzonego podczas montażu, zachowanie klientów, ich gry, świadome i nieświadome prowokacje, mogą wygenerować sytuacje, w których łatwo o spory, kłótnie i inne trudne momenty. Aby zapewnić polecenia i kolejne zlecenia, dobrze jest gdy nawet w obliczu najtrudniejszych sytuacji ekipy potrafią zachować się profesjonalnie. Proces sprzedaży polegający wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów, to jedna z najdroższych strategii handlowych. Klient „ z polecenia”, to klient generujący mniejsze koszty w etapie pozyskania a zatem bardziej rentowny. Dlatego warto o te polecenia zadbać również na etapie montażu. Kluczową kwestią, którą porusza szkolenie jest również generowanie przez pracowników sprzedaży produktów dodatkowych lub uzupełniających.
Zagadnienie, które szczegółowo uświadamia uczestnikom, że tak naprawdę to klient płaci pensję a nie firma, czy “szef”. Zrozumienie tego elementarnego faktu, pozwala na zmianę zaangażowania, odpowiedzialność za pracę jak i swoje zachowanie w relacjach z klientami.
Ugruntowana wiedza dotycząca psychologicznych faz kupowania i sprzedawania. Uczestnicy po przez krótkie ćwiczenie ilustracyjne poznają proces sprzedaży. W tym obszarze szkolenia, skupiamy się głównie etapie sprzedaży, w którym pojawiają się montażyści i serwisanci – jakie mają narzędzia i możliwości podczas wizyty u klienta, co mogą robić, aby klient w przyszłości polecał dalej firmę i sam ponownie skorzystał z jej usług.
Konkretny moduł związany z psychologią klienta, jego zachowaniem i przede wszystkim złożonością wynikającą ze zjawiska psychologicznej góry lodowej. Jak rozpoznawać oblicza publiczne, prywatne oraz prawdziwe (rzeczywiste) motywy postępowania to m.in. pytanie na jakie odpowiada się w tej części szkolenia.
Na szkolenie zaprasza
trener prowadzący
Zapisz na szkolenie m.in 2-uczestników i zyskaj rabat w wysokości 10%
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE