(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Obsługa Trudnego Pacjenta (online) czyli jak radzić sobie z trudnym i wymagającym Pacjentem?

szkolenie TRUDNY PACJENT dedykowane jest wszystkim, którzy mają kontakt z PACJENTEM roszczeniowym, wymagającym i konfrontacyjnym.

Pacjenci lubią być dobrze obsługiwani. Przy podejmowaniu decyzji o zakupie, coraz częściej zwracają uwagę na jakość obsługi, dlatego budowanie długotrwałych relacji z nimi jest w interesie każdej firmy. Podczas obsługi pacjenta zdarzają się jednak trudności, sytuacje konfliktowe i nieporozumienia. To w jaki sposób pracownik obsługi zareaguje w danej sytuacji, w dużej mierze determinuje poziom zadowolenia pacjenta. Jeśli na tym etapie, osoba kontaktująca się bezpośrednio z pacjentem popełni błąd, cała organizacja może być narażona na straty wizerunkowe. Konsekwencją może być negatywna opinia na portalu społecznościowych, negatywny „marketing szeptany”, a nawet zaostrzenie konfliktu i wstąpienie na drogę sądową.

Niniejsze szkolenie dedykowane jest osobom na co dzień pracującym z pacjentem, które chcą skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach. Trening jest złożony z dwóch części. Pierwsza część to budowanie wewnętrznej pewności siebie w oparciu o mocne strony, wzmacnianie umiejętności działania pomimo trudności oraz radzenie sobie z przeszkadzającymi emocjami. W drugiej, kładziemy nacisk na umiejętność budowania relacji z pacjentami oraz asertywnego wyrażania się w sytuacjach nacisku i stresu w sytuacjach zawodowych. Trening pozwoli na podniesienie umiejętności wyrażania empatycznych komunikatów oraz zachowań w relacjach z klientem, tak aby kreować profesjonalizm całej organizacji.

Jeśli szukasz szkolenia "trudny Pacjent" dla siebie lub swojej firmy...

…ponieważ w Twojej pracy zdarzają się się sytuacje trudne i konfliktowe.

…ponieważ masz wrażenie że w Twojej firmie praca z trudnym Pacjentem to nadal wyzwanie.

…ponieważ zdarza się że pacjent „wchodzi Ci na głowę”.

…ponieważ zależy Ci aby uniknąć jakikolwiek błedów w obsłudze pacjenta.

…ponieważ zdarza się, że Ty lub Twoi pracownicy reagują emocjonalnie.

…ponieważ masz zdajesz sobie sprawę (lub nie) z konsekwencji z nieodpowiedniej reakcji na zastrzeżenia.

Szkolenie trudny pacjent będzie warsztatem dla Ciebie!

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

To szkolenie stacjonarne realizujemy także w formie szkolenia online - Witalni.pl

Tematy szkolenia z zakresu obsługi trudnego pacjenta

1. Jakość i standardy w obsłudze pacjenta.

Na samym początku warsztatów, uczestnicy dowiedzą się jak dzięki profesjonalnemu podejściu do pacjenta można zyskać istotną przewagę konkurencyjną oraz mieć istotny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy. Wyjaśnimy oraz podamy przykłady organizacji, które szczególnie dbają o ten obszar.

2. Praca z trudnym pacjentem – dlaczego warto zadbać o dobre relacje z pacjentem dużo wcześniej niż dopiero w sytuacji kryzysowej?

Umiejętność zdobywania sympatii i budowania relacji jest niezbędna w obsłudze pacjenta na odpowiednim poziomie – warto zadbać o tę umiejętność od samego początku kontaktu z pacjente,. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak niwelować najczęstsze błędy podczas obsługi i jak zapobiegać trudnym sytuacją zanim te się jeszcze w ogóle pojawią. Omówimy zasady jakie warto wdrożyć, aby ograniczyć liczbę „trudnych pacjentów” w przyszłości.

3. Asertywność w kontakcie z trudnym pacjentem.

Podczas tej części zajęć, omówimy kształtowanie postawy asertywnej w kontakcie z klientem, który jest agresywny, zachowuje się w sposób niekulturalny i np. grozi konsekwencjami. Uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć pewność siebie w takich sytuacjach i jak stawiać granice przy jednoczesnym okazaniu szacunku i zrozumienia klientowi.

4. Trudny pacjent czy trudna sytuacja?

Podczas tego modułu przeanalizujemy i przypatrzymy się różnym typom zachowań pacjentów, na podstawie praktycznych case study. Uczestnicy dowiedzą się dlaczego klienci bywają emocjonalni oraz jakimi metodami łagodzić konflikty i za pomocą empatii i dostrajania się do klienta na poziomie sposobu jego myślenia i oczekiwań.

5. Odporność na stres i dystans emocjonalny w obsłudze pacjenta.

Podczas tej części pokażemy jak radzić sobie ze stresem, presją i umiejętnie zarządzać stanami emocjonalnymi swoimi oraz swoich klientów. Pokażemy jak traktować krytykę/ atak klienta, by nie oddziaływała na skuteczność obsługi. Uczestnicy dowiedzą się jak w praktyce hamować negatywne emocje dzięki umiejętności samokontroli. oraz jak wyrażać troskę i empatyczne komunikaty do klienta.

6. Rozwiązywanie sytuacji problemowych i techniki reakcji na zastrzeżenia

Celem ostatniej części warsztatu jest wypracowanie wzorców zachowań. W tym module prezentujemy techniki reagowania takie jak: asertywne jiu-jitsu; technika 4 kroków-model stawiania granic; zamglenie; asertywna odmowa; technika zrozumienia; technika przeramowania; zdarta płyta; które stanowią praktyczne narzędzia do wdrożenia w procesie obsługi trudnego pacjenta.

Poznaj wszystkie tematy

CO ZYSKASZ BIORĄC UDZIAŁ W szkoleniu trudny pacjent?

Po szkoleniu nabędziesz poczucie kontroli oraz będą działać z większą pewnością siebie.
Zdobędziesz kompetencje radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, podczas bezpośredniej obsługi klienta, jak i przez telefon.
Nabędzie niezbędnych umiejętności do sprawniejszego wykonywania zadań i podnoszenia satysfakcji obsługiwanych klientów.
Warsztat wspomoże rozwój Twoich zachowań asertywnych wobec Klientów.
Otrzymasz konkretne narzędzia i wskazówki, poprzez które podniesiesz poziom jakości i profesjonalizmu swoich umiejętności w obsłudze klienta.

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE Z PRACY Z TRUDNYM PACJENTEM?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA ONLINE trudny pacjent?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym kursie z obsługi trudnego pacjenta trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych.

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • 1-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.

  • Interaktywna platforma Zoom.

Wartość inwestycji w szkolenie z obsługi trudnego pacjenta online

970 PLN
z VAT

Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.

Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.

Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.

Sprawdź nasze referencje pisemne!

(…) Szkolenie Trudny Klient – dla kadry handlowej – zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.

Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.

Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

JAK POSTĘPOWAĆ Z TRUDNYM KLIENTEM? Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić? – Przeczytaj nasz artykuł 🙂

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia