- Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
- Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
- Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
Mimo, że w ostatnich latach możemy zaobserwować dynamiczne zmiany zachodzące w marketingu i sprzedaży produktów i usług, to właśnie telemarketing jako jeden z kanałów sprzedaży, pozostaje nadal dla wielu firm jednym z najbardziej skutecznych sposobów dotarcia do klienta indywidualnego. Firmy coraz częściej decydują się na rekrutację konsultantów, tworzenie zespołów call center, a także inwestują w szkolenia z telemarketingu.
Praca na stanowisku konsultanta call center wymaga jednak odpowiedniego przeszkolenia i kompetencji, gdyż nie jest to zawód łatwy. Wśród kluczowych zdolności wymaganych od telemarketera wymienia się przede wszystkim umiejętność budowania relacji z klientami, empatyczne podejście do klienta, orientację na cel i wytrwałość, komunikatywność, odporność na stres oraz radzenie sobie z zastrzeżeniami ze strony klientów. Chcąc być efektywnym w tym zawodzie warto wiedzieć jak skutecznie mobilizować się wobec codziennych wyzwań oraz jak być odpornym na stres, frustrację i niepowodzenia. Kompetencje telemarketera mają wpływ nie tylko na ocenę samej rozmowy, ale przede wszystkim na ocenę firmy, którą reprezentuje. Niniejszy kurs telemarketera pomaga rozwinąć umiejętności, pozwalające osiągać wysokie wyniki w sprzedaży produktów klientom indywidualnym (B2C). Dodatkowo, szkolenie pozytywnie wpływa na poziom i jakość telefonicznej obsługi klienta w firmie.
…ponieważ chciałbyś aby Twój zespół osiągał lepsze wyniki…
…ponieważ zależy Ci aby zmniejszyć rotację wśród pracowników…
… ponieważ zależy Ci, aby Twoi telamarketerzy byli profesjonalni w rozmowach z klientami
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czym jest dobry i wysokiej jakości telemarketing oraz co się na niego składa. W trakcie szkolenia omówimy największe błędy popełniane w telemarketingu i pracy konsultantów oraz czego klienci nie lubią u telemarketerów. Dowiemy się, dlaczego klienci chcą szybko zakończyć rozmowę lub zachowują się konfrontacyjnie.
Rola odpowiedniego nastawienia i postawy w osiąganiu efektów w rozmowach telefonicznych ma wyjątkowe znaczenie. Umiejętność kształtowania postawy profesjonalisty jest niezbędna do osiągania ponadprzeciętnych wyników i kreowania profesjonalnego wizerunku. W trakcie tego modułu powiemy o tym, co można zrobić aby być bardziej odpornym na stres, presję i frustrację. Uczestnicy przygotują strategię na podniesienie własnej efektywności i skonstruują plan jej wdrożenia po niniejszym szkoleniu z telemarketingu.
Klienci cenią sobie naturalność i kreatywność zamiast sztuczności i schematyczności. W tej części pokażemy na co naprawdę zwraca uwagę większość potencjalnych klientów. Przeanalizujemy jakich zdań i wypowiedzi unikać, aby minimalizować negatywną reakcję oraz jak wzbudzić zaangażowanie naszego klienta w pierwszych zdaniach rozmowy. Powiemy o tym, jak wzbudzić zaufanie i zyskać zainteresowanie klienta, mając ograniczone możliwości wywierania wpływu z uwagi na to, że po prostu klient nie ma z nami kontaktu bezpośredniego.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.