- Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
- Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
- Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
Branża stolarki otworowej wg wielu raportów wydanych w ostatnich latach, to jeden z najbardziej konkurencyjnych sektorów polskiej gospodarki. Niezależnie od ciągłego rozwoju technologii produkcji, wprowadzania nowych, zaawansowanych produktów, rynek jest szczególnie nasycony tradycyjnymi punktami dystrybucji. To właśnie w tysiącach salonów sprzedaży w całej Polsce, klienci mają bezpośrednią styczność z finalnym produktem, jak i z Kadrą Handlową prowadzącą obsługę i sprzedaż bezpośrednią.
Sprzedawca w nowoczesnym salonie stolarki, przestaje być osobą od „podawania towaru”, a staje się profesjonalnym Doradcą, który potrafi skutecznie rozpoznać potrzeby klientów, dobrać produkt i towarzyszyć klientowi do samego końca realizacji inwestycji, a nawet jeszcze dłużej. Jak zwiększyć jego efektywność i poprawić skuteczność sprzedaży w osobistych kontaktach z klientami? Jak wyróżnić się od innych konkurentów, którzy zazwyczaj prowadzą sprzedaż w utartych schematach? Zapraszam na szkolenie, na którym uczestnicy otrzymają praktyczne narzędzia, niezbędną wiedzę i kompetencje w oparciu o sprawdzone narzędzia i rozwiązania sprzedażowe pochodzące wyłącznie z branży stolarki.
„Z chęcią bym u Państwa złożył zamówienie, ale konkurencja obok proponuje cenę 10 % niższą za tę samą stolarkę”. Jeżeli spotykasz się z takim zastrzeżeniem ze strony klienta, to warto zastanowić się nad tym, gdzie popełniasz błąd i czy rzeczywiście wykorzystałeś wszystkie swoje możliwości? Czy stolarka i usługi, które proponuje inny salon, faktycznie są „te same”, jak twierdzą klienci? Może sposób obsługi, rozmowa z inwestorem i prezentacja korzyści nie odbiegają od konkurencji i nie budujesz na tym gruncie przewagi?
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
Klient który po raz pierwszy pojawia się w naszym punkcie handlowym, jest dla nas szczególnie ważny. Po pierwsze, ok. 60-70% transakcji na rynku ma miejsce po pierwszej wizycie, po drugie – dobre pierwsze wrażenie.. możemy zrobić tylko raz. W interesie każdego szefa sprzedaży powinno być zadbanie o sam lokal – wnętrze, czystość, wizerunek; natomiast profesjonalny doradca handlowy powinien zadbać o pierwsze wrażenie: życzliwość i osobistą uprzejmość wobec klienta. Moduł szkoleniowy, w trakcie którego omówimy na co zwracać uwagę w pierwszym kontakcie z klientem.
Z uwagi na powtarzalność, dotychczasowe nawyki i rozmowy z klientami w podobnych schematach – łatwo o spadki motywacji. W tym punkcie zajęć, będziemy dyskutować na temat definicji sprzedaży samej w sobie i tego co możemy zrobić żeby proaktywnie generować zmianę nawyków i zaangażowania w pracy doradcy salonu stolarki.
Współpraca z inwestorem wymaga od Doradcy większego zaangażowania czasowego, natomiast z drugiej strony oferuje często stabilność przychodów w mniej intensywnych miesiącach. Omówimy dobre praktyki związane z utrzymywaniem kontaktów handlowych z inwestorem i firmą kupującą cyklicznie stolarkę, tak aby wypracować stabilność przychodów w dłużej perspektywie i nie stracić kluczowego klienta dla naszego biznesu.
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.