(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Skuteczna sprzedaż w salonie stolarki czyli jak prowadzić efektywną sprzedaż?

Praktyczne szkolenie skierowane WYŁĄCZNIE do branży budowlanej i branży stolarki

Branża stolarki otworowej wg wielu raportów wydanych w ostatnich latach, to jeden z najbardziej konkurencyjnych sektorów polskiej gospodarki. Niezależnie od ciągłego rozwoju technologii produkcji, wprowadzania nowych, zaawansowanych produktów, rynek jest szczególnie nasycony tradycyjnymi punktami dystrybucji. To właśnie w tysiącach salonów sprzedaży w całej Polsce, klienci mają bezpośrednią styczność z finalnym produktem, jak i z Kadrą Handlową prowadzącą obsługę i sprzedaż bezpośrednią.

Sprzedawca w nowoczesnym salonie stolarki, przestaje być osobą od „podawania towaru”, a staje się profesjonalnym Doradcą, który potrafi skutecznie rozpoznać potrzeby klientów, dobrać produkt i towarzyszyć klientowi do samego końca realizacji inwestycji, a nawet jeszcze dłużej. Jak zwiększyć jego efektywność i poprawić skuteczność sprzedaży w osobistych kontaktach z klientami? Jak wyróżnić się od innych konkurentów, którzy zazwyczaj prowadzą sprzedaż w utartych schematach? Zapraszam na szkolenie, na którym uczestnicy otrzymają praktyczne narzędzia, niezbędną wiedzę i kompetencje w oparciu o sprawdzone narzędzia i rozwiązania sprzedażowe pochodzące wyłącznie z branży stolarki.

„Z chęcią bym u Państwa złożył zamówienie, ale konkurencja obok proponuje cenę 10 % niższą za tę samą stolarkę”. Jeżeli spotykasz się z takim zastrzeżeniem ze strony klienta, to warto zastanowić się nad tym, gdzie popełniasz błąd i czy rzeczywiście wykorzystałeś wszystkie swoje możliwości? Czy stolarka i usługi, które proponuje inny salon, faktycznie są „te same”, jak twierdzą klienci? Może sposób obsługi, rozmowa z inwestorem i prezentacja korzyści nie odbiegają od konkurencji i nie budujesz na tym gruncie przewagi?

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Tematy szkolenia

Pierwsza wizyta klienta w salonie sprzedaży stolarki – na co zwracać uwagę?

Klient który po raz pierwszy pojawia się w naszym punkcie handlowym, jest dla nas szczególnie ważny. Po pierwsze, ok. 60-70% transakcji na rynku ma miejsce po pierwszej wizycie, po drugie – dobre pierwsze wrażenie.. możemy zrobić tylko raz. W interesie każdego szefa sprzedaży powinno być zadbanie o sam lokal – wnętrze, czystość, wizerunek; natomiast profesjonalny doradca handlowy powinien zadbać o pierwsze wrażenie: życzliwość i osobistą uprzejmość wobec klienta. Moduł szkoleniowy, w trakcie którego omówimy na co zwracać uwagę w pierwszym kontakcie z klientem.

Budowanie automotywacji i zaangażowania w pracy doradcy handlowego.

Z uwagi na powtarzalność, dotychczasowe nawyki i rozmowy z klientami w podobnych schematach – łatwo o spadki motywacji. W tym punkcie zajęć, będziemy dyskutować na temat definicji sprzedaży samej w sobie i tego co możemy zrobić żeby proaktywnie generować zmianę nawyków i zaangażowania w pracy doradcy salonu stolarki.

Dobry plan, to …połowa sukcesu, czyli długofalowa współpraca z inwestorami jako pomysł na wzrosty sprzedaży poza sezonem.

Współpraca z inwestorem wymaga od Doradcy większego zaangażowania czasowego, natomiast z drugiej strony oferuje często stabilność przychodów w mniej intensywnych miesiącach. Omówimy dobre praktyki związane z utrzymywaniem kontaktów handlowych z inwestorem i firmą kupującą cyklicznie stolarkę, tak aby wypracować stabilność przychodów w dłużej perspektywie i nie stracić kluczowego klienta dla naszego biznesu.

Bieżąca obsługa klienta w salonie sprzedaży stolarki.

Czy rozwiązywanie krzyżówki, obsługa smartfonu lub prywatne rozmowy telefoniczne kiedy nikogo nie ma w salonie, to na pewno dobry pomysł? W momencie, kiedy w progu pojawi się klient, doradca powinien być przygotowany i uważny. W tej części szkolenia omówimy podstawowe kryteria związane z obsługą klienta.

Dobranie odpowiedniego produktu – większa szansa na finalizację sprzedaży.

Okna przesuwne? Tradycyjne? A może renowacyjne? Jednak drzwi? Zaproponowanie klientowi odpowiednego produktu i usługi, zdecydowanie może wspierać nas w finalizacji transakcji i zakupu stolarki przez klienta. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób pozyskiwać właściwe informacje i w fachowy sposób rozpoznać potrzeby klienta. Pokażemy, w jaki sposób możemy łatwo porównywać produkty stolarki, a także operować modelem cecha-zaleta-korzyść w rozmowie z klientem.

Podsumowanie rozmowy handlowej z klientem i odpowiednia prezentacja oferty.

W tej części szkolenia skupimy się na modach prezentacji oferty oraz podsumowaniu ustaleń z klientem. Dowiemy się co tak naprawdę oznacza „cross selling” i „up selling” w branży stolarki i jak wykorzystać niektóre proste narzędzia pomocne w całym procesie sprzedaży.

Prawidłowa argumentacja w obronie ceny naszej stolarki.

Ostatnia część szkolenia to praktyczne przykłady z branży i case stady sytuacji w których, jedyną przeszkodą w zakupie stolarki była cena. Uczestnicy przeanalizują wybrane sytuacje i nauczą się praktycznych technik i wzorców argumentacji, które pomogą utrzymać cenę produktu na oczekiwanym poziomie i doprowadzić do sprzedaży stolarki.

Poznaj wszystkie tematy

Korzyści

Uczestnicy otrzymają wskazówki od osoby z dużym doświadczeniem w branży, dotyczące prowadzenia rozmów handlowych oraz prezentacji oferty w salonach stolarki.
Nauczą się, jak konstruować ofertę na stolarkę, bramy, rolety i montaż, tak aby była zgodna z potrzebami i oczekiwaniami klienta
Wiedzę ilustrują przykłady i case study z branży stolarki otworowej
Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie obsługiwać klientów w salonie stolarki otworowej.
Uczestnicy podczas szkolenia będą rozwijać umiejętności w zakresie reagowania na typowe w branży zastrzeżenia (również cenowe) ze strony klientów, co pozwoli im lepiej negocjować warunki umowy.
Uczestnicy poznają zasady racjonalnego planowania działań handlowych, co pozwoli im skuteczniej zarządzać kontaktami z inwestorami.
1290 PLN
z VAT
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1490 PLN
z VAT
Rabat 100 pln
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1590 PLN
z VAT
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w

Co otrzymasz wybierając kurs dla branży okiennej?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA ?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym kursie  trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe edukacyjne
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

Sprawdź nasze referencje

Firma „ALSECCO” ŚWIAT OKIEN miała przyjemność korzystać z usług „WITALNI” w zakresie kompleksowej pomocy przy wewnętrznej reorganizacji całej firmy. Dzięki doradztwu personalnemu i dotyczącemu organizacji, zarządzania, oraz treningom, szkoleniom dla personelu, handlowców oraz cyklem szkoleń i warsztatów, w których brała udział kadra zarządzająca w tematach m.in. podstawy rekrutacji, motywowanie, planowanie i organizacja czasu, zasady organizacji i prowadzenia spotkań, wywieranie wpływu w zarządzaniau, nasza firma dostała szanse preżniejszego rozwoju…
mgr inż. Mariusz Zając, ALSECCO
(…) przedstawiciele handlowi DIERRE Polska Sp. z o.o. uczestniczyli w szkoleniu „Sprzedaż Profesjonalna” organizowaną przez firmę szkoleniową „WITALNI”. Jesteśmy pełni uznania dla fachowości i profesjonalizmu osoby prowadzącej oraz samej organizacji zajęć trenerskich. Szkolenie, które odbyliśmy utwierdza nas w przekonaniu, że poczyniliśmy dobrą inwestycję w naszych pracowników, która z pewnością będzie miała pozytywny wpływ na dalszy rozwój naszej firmy. Życząc dalszego, pomyślnego rozwoju firmy – pozostaję z poważaniem,
Wojciech Wójcik, DIERRE

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia