var dataLayer_content = {"siteID":0,"siteName":"","pagePostType":"slowniczekitem","pagePostType2":"single-slowniczekitem","pageAttributes":["cele-komunikacji-marketingowej","komunikacja-marketingowa","marketing"],"pagePostAuthor":"jakub.sergiel","ecomm_pagetype":"other"}; dataLayer.push( dataLayer_content );

Cele komunikacji marketingowej

CELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ – komunikacja marketingowa jest narzędziem wykorzystywanym przez przedsiębiorstwa w celu osiągania określonych celów. W jego ramach wykorzystuje się wiele mechanizmów, m.in. reklamę, sponsoring, sprzedaż osobistą czy marketing bezpośredni (komunikaty wysyłane do indywidualnego klienta, najczęściej w kontaktach bezpośrednich, nakierowane na natychmiastową sprzedaż).

 

3 ogólne cele komunikacji marketingowej

Cele komunikacji marketingowej.

1. Informowanie

2. Przypominanie

3. Przekonywanie

 

Każdy z tych celów wymaga realizacji określonych działań, mających pomóc w budowaniu relacji z odbiorcą i jego świadomości. Należy informować klienta o ofertach, sposobach zakupu i warunkach finansowych oraz przypominać mu o tym, przyciągając jego uwagę. Warto również przekonywać go do podjęcia decyzji o zakupie danego produktu/usługi poprzez zobrazowanie korzyści, jakie zyska nabywając dane dobro.


Słowniczek Witalni.pl – artykuł chroniony prawem autorskim © wszelkie prawa zastrzeżone.

[kkstarratings]

Inne pojęcia w podkategorii Komunikacja marketingowa