Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Sprawna komunikacja to kluczowy element efektywnej pracy i sukcesu firmy. Konstruktywna komunikacja w miejscu pracy wpływa nie tylko na skuteczność zawodową, ale i zredukowanie presji i stresu, lepsze wykorzystanie czasu oraz realizację celów. Sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych, motywacji oraz tworzenia dobrej atmosfery. Efekty naszej pracy zależą również od innych i to od jakości komunikacji interpersonalnej, umiejętności precyzyjnego formułowania swoich oczekiwań oraz właściwego odczytywania oczekiwań innych osób zależy, w jakim stopniu będziemy efektywni.
Uczestnicy szkolenia z komunikacji interpersonalnej, poznają zasady komunikacji, które w znaczący sposób wpłyną na efekt i jakość codziennej pracy. Nauczą się budować porozumienie z różnymi ludźmi, tak aby nawiązywać relacje i efektywnie współpracować w różnorodnych zespołach. Szkolenie „Komunikacja Interpersonalna” ma charakter warsztatowy, 80% czasu to aktywności uczestników szkolenia.
… ponieważ chciałbyś poprawić komfort swojego życia i pracy.
… ponieważ chciałbyś, aby w Twoim zespole / Twojej firmie było mniej konfliktów między pracownikami.
… ponieważ chciałbyś poznać kluczowe zasady komunikacji, które sprawią, że będziesz komunikować się skutecznie i klarownie.
… ponieważ zależy Tobie na opanowaniu umiejętności budowania pozytywnych relacji z innymi.
… ponieważ chciałbyś nauczyć się dostrajać się do innych i potrafić spojrzeć na problem z perspektywy rozmówcy.
… ponieważ myślisz o rozwinięciu umiejętności odbierania i wysyłania informacji zwrotnej oraz postawy asertywnej w komunikacji z innymi.
Poznasz podstawy komunikacji, czyli proces komunikacji i jej etapy. Doświadczysz znaczenia właściwego komunikowania się w budowaniu relacji, współpracy oraz zarządzaniu ludźmi. Dowiesz się, jakie są neurobiologiczne podstawy naszych zdolności komunikacyjnych. Zrobisz przegląd technik i narzędzi skutecznego komunikowania się.
Doświadczysz tego, jak bardzo jesteśmy różni i jak różnorodne mamy potrzeby komunikacyjne. Podniesiesz samoświadomość w zakresie swojego stylu komunikacji oraz jego wpływu na relacje z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć. Wypracujemy “instrukcje obsługi” różnych typów osobowości. Dowiesz się, jak rozpoznać typy osobowości i jak dopasować komunikację, aby budować porozumienie, skuteczność i zapobiegać konfliktom.
Słowa mają moc – poznasz ich siłę motywowania do działania, doświadczysz też, jak bardzo mogą demotywować. Dowiesz się, jakie błędy popełnia większość z nas, nawykowo powtarzając słowa, które ranią, blokują i demotywują. Poznasz bariery skutecznej komunikacji, zrozumiesz skąd biorą się konflikty i nieporozumienia oraz nauczysz się, jak pokonywać bariery komunikacyjne. Dowiesz się, jak wykorzystać język wpływu i perswazji, czyli jak słowami wpływać na zachowania innych ludzi. Nauczysz się zadawania dobrych pytań i prowadzenia rozmowy tak, aby w czterech krokach nakierować rozmowę na rozwiązanie. Porozmawiamy na temat przeszkód w komunikacji na poziomie jednostki i organizacji. Wypracujemy bank dobrych praktyk w komunikacji.
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.
.
2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.
W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.
Interaktywna platforma Zoom.
Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.
Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.
Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.
Dwudaniowy posiłek, serwis kawowy ciągły, napoje zimne i przekąski podczas szkolenia.
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Zrealizuj to szkolenie w formie zamkniętej!
Wypełnij formularz
Komunikacja Interpersonalna – rodzaje, funkcje i formy komunikacji – przeczytaj nasz obszerny artykuł na temat komunikacji.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?