Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Telefon w rękach sprawnego handlowca to narzędzie, dzięki któremu ma szanse umówić spotkanie z klientem, zainteresować go produktem lub usługą oraz zbudować kluczowe dla długotrwałych relacji zaufanie. Z drugiej strony, może być przyczyną stresu i generować trudne sytuacje. Jak właściwie z niego korzystać? Jak wykorzystać telefoniczne rozmowy na rynku b2b, aby zwiększyć szanse na sprzedaż? W jaki sposób planować proces obsługi klientów oraz kiedy szczególnie się angażować?
Proces sprzedaży produktów i usług w segmencie B2B, zwłaszcza z wykorzystaniem Internetu i telefonu, to forma pracy coraz częściej spotykana, a w niektórych branżach zastępująca tradycyjne wizyty handlowe. Sprzedaż przez telefon to zadanie szczególnie trudne – podczas rozmowy telefonicznej handlowiec nie może skorzystać z ok. 80% narzędzi i technik sprzedaży, które mógłby zastosować bezpośrednio na spotkaniu handlowym. Trudniej przez telefon jest, m.in. zbudować relację z Klientem, pokazać zaangażowanie w proces jego obsługi lub wywierać wpływ i finalizować sprzedaż. Program został przygotowany z myślą o tych osobach, które na co dzień pracują w sprzedaży B2B, a głównym narzędziem ich pracy jest telefon i e-mail.
… ponieważ chciałbyś zwiększyć swoje umiejętności i prowadzić rozmowy handlowe w oparciu o socjotechniczne scenariusze wywierania wpływu.
…ponieważ kontaktujesz się z klientem przez telefon i email i szukasz szkolenia, które pozwoli wypracować najlepsze standardy sprzedaży przez telefon na rynku B2B.
…ponieważ chciałbyś sprawniej zarządzać relacjami z klientami, priorytetami i optymalizować swój czas pracy.
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Moduł szkolenia sprzedaż przez telefon poprzedzony ćwiczeniem w trzyosobowych grupach, w których uczestnicy przyjmują różne role – nadawcy, odbiorcy i faktycznie uświadamiają sobie swoje potencjały w zakresie umiejętności komunikacyjnych.
W tym miejscu uczestnicy dowiadują się jak radzić sobie z różnego typu zakłóceniami pochodzącymi ze swojej strony oraz powodowanymi przez rozmówców.
Moduł, w którym wyjaśnia się przy pomocy ćwiczeń, jak łatwo zniekształca się komunikaty w rozmowach telefonicznych i co należy robić, aby zminimalizować ryzyko nieporozumień z klientem.
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.
.
1-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.
W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.
Interaktywna platforma Zoom.
Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.
Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo