Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
Program szkolenia online w pełni zaplanowane dla osób pracujących w sprzedaży stolarki okiennej klientom-inwestorom końcowym. Istotą szkolenia jest przedstawienie „technologi” obsługi klienta w salonach okiennych od „wejścia do wyjścia”. Podczas szkolenia online wartością jest wypracowanie precyzyjnej listy kryteriów obsługi oraz zasad, których przestrzeganie zwiększa profesjonalizm i daje realną szansę na zwiększenie liczby podpisanych z klientami umów. Szkolenie zbudowane na wieloletnim doświadczeniu wynikającym z kreacji procedur i standardów obsługi klienta wprowadzonych w sieciach wielu producentów okien i drzwi.
PREZENTACJA OFERTY I KWESTII FINANSOWEJ.
KRYTERIA I ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW.
Podczas zajęć Uczestnik ma możliwość prowadzenia na bieżąco konwersacji z trenerem po przez czat (tekstowy i głosowy). Pytania wymagające szerszej odpowiedzi, będą omawiane wspólnie z innymi uczestnikami.
Chcesz zwiększyć profesjonalizm obsługi i satysfakcję klienta, by zapewnić sobie dalsze polecenia.
Chcesz nauczyć się budować dobre pierwsze wrażenie i pozytywne relacje z klientem oparte na zaufaniu.
Chcesz poznać kryteria i zasady, dzięki którym wypracujesz własne standardy obsługi klienta w branży okiennej.
Chcesz nauczyć się skutecznej prezentacji oferty, która zainteresuje i zmotywuje klienta do zakupu.
Chcesz nauczyć się negocjować wysokość cen i bronić zaplanowanej marży, nie narażając jednoczenie stopnia skłonności klienta do zakupu.
Chcesz dowiedzieć się jak zbudować solidny autorytet w branży i realny wizerunek fachowca.
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
Małe grupy szkoleniowe – pokoje webinarowe z ograniczoną liczbą osób i możliwością czatu głosowego.
Certyfikat w formie PDF dla każdego uczestnika potwierdzający udział w szkoleniu oraz zakres zdobytej wiedzy.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które musisz poznać!
Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.