Kurs Wideo zaprojektowany z myślą o przekazaniu Uczestnikom profesjonalnych zasad zachowania, jakie powinni uwzględniać podczas realizacji usługi u klienta. Treść kursu, to wynik wprowadzenia standardów postępowania dla ekip monterskich serwisowych m.in w branżach budowlanych, meblarskiej, klimatyzacji, serwisów urządzeń biurowych oraz wózków widłowych. Wprowadzone standardy w wielu firmach w sposób bezpośredni przyczyniły się do wzrostu liczby poleceń i „dodatkowych” zakupów. Efekty te każdorazowo były mierzone i nie stanowią „pustej” obietnicy. Zachowanie osób, specjalistów a zwłaszcza przestrzeganie przez nich kryteriów profesjonalnego postępowania np na terenie klienta, w sposób bezpośredni przyczynia się do zadowolenia klientów, którzy jak wiadomo są na ogół wymagający. Jakość ekipy montującej lub serwisowej to również jeden z kluczowych elementów w procesie sprzedaży. Uczestnicy kursu poznają dodatkowo zasady postępowania w trudnych sytuacjach i pod presją, tak aby pozostawiać pozytywne wrażenia.
ZAMIAST VIDEOKURSU – MOŻESZ SKORZYSTAĆ ZE SZKOLENIA ONLINE NA ŻYWO – SPRAWDŹ najbliższy termin: na https://witalni.pl/terminarz/
wideo kurs, trener: Leszek Sergiel | |
Profesjonalny Montaż, Instalacja, Serwis | |
49 zł | |
W ramach inwestycji w wideo kurs: | |
2-godzinny materiał wideo | |
Nielimitowany dostęp | |
Dostęp na różnych urządzeniach | |
Wsparcie merytoryczne (mailowe) | |
Certyfikat ukończenia w pdf |
Chcesz przygotować fachowców do profesjonalnej realizacji prac montażowych czy serwisowych u klienta i mieć pewność, że usługa zostanie zrealizowana na wysokim poziomie zadowolenia klienta.
Choćby raz zdarzyła się taka sytuacja, podczas której klient próbował wymusić rabaty i duże zniżki bądź zastosował nieuzasadnioną krytykę i chcesz umieć zachować się w takich okolicznościach.
Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć satysfakcje klienta i przez to zdobywać dalsze polecenia.
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które musisz poznać!
Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.