(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Profesjonalny Montaż, Instalacja, Serwis, czyli jak nie tracić klientów po etapie realizacji usługi. 2-godzinny wideo kurs.

JAK DZIĘKI PROFESJONALNEJ WIZYCIE MONTAŻOWEJ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ lub nie tracić klientów?

Kurs Wideo zaprojektowany z myślą o przekazaniu Uczestnikom profesjonalnych zasad zachowania, jakie powinni uwzględniać podczas realizacji usługi u klienta. Treść kursu, to wynik wprowadzenia standardów postępowania dla ekip monterskich serwisowych m.in w branżach budowlanych, meblarskiej, klimatyzacji, serwisów urządzeń biurowych oraz wózków widłowych. Wprowadzone standardy w wielu firmach w sposób bezpośredni przyczyniły się do wzrostu liczby poleceń i „dodatkowych” zakupów. Efekty te każdorazowo były mierzone i nie stanowią „pustej” obietnicy. Zachowanie osób, specjalistów a zwłaszcza przestrzeganie przez nich kryteriów profesjonalnego postępowania np na terenie klienta, w sposób bezpośredni przyczynia się do zadowolenia klientów, którzy jak wiadomo są na ogół wymagający. Jakość ekipy montującej lub serwisowej to również jeden z kluczowych elementów w procesie sprzedaży. Uczestnicy kursu poznają dodatkowo zasady postępowania w trudnych sytuacjach i pod presją, tak aby pozostawiać pozytywne wrażenia.

ZAMIAST VIDEOKURSU – MOŻESZ SKORZYSTAĆ ZE SZKOLENIA ONLINE NA ŻYWO – SPRAWDŹ najbliższy termin: na https://witalni.pl/terminarz/

Profesjonalny Montaż, Instalacja, Serwis - wideo kurs - Profesjonalna Wizyta Montażowa - Witalni.pl

ZOBACZ FRAGMENT KURSU

W KURSIE OMAWIAMY od strony praktycznej:

  • Filary profesjonalizmu. Jak kreować wizerunek fachowca, któremu można ufać?
  • Kryteria profesjonalnej wizyty montażowej – serwisowej, czyli praktyczne wskazówki na temat co należy, można i koniecznie trzeba zrobić, aby klient był zadowolony
  • Trudne sytuacje/Trudny klient. Jak umiejętnie radzić sobie w obliczu zastrzeżeń, inaczej niż „odsyłając klienta do biura”?
  • Usługa w ramach reklamacji. Jak przeprowadzić wizytę w sytuacji większego napięcia emocjonalnego klienta?
  • Jak zadbać o polecenia dla reprezentowanej firmy?

W RAMACH VIDEO KURSU

Nielimitowany czasowo dostęp do materiału. Oglądasz gdzie chcesz i kiedy chcesz.
Wieczysta licencja. Oglądaj wielokrotnie. Wracaj do kursu, aby utrzymywać profesjonalizm
Ćwiczenia do wykonania. Rozwijaj zasoby, dzięki praktycznej wiedzy i ćwiczeniom, które pomogą Ci przekuć materiał w umiejętności.
Dobre praktyki. W ramach kursu otrzymasz wyłącznie rzeczywiste i działające zasady i narzędzia.
Dodatkowe bonusy. Po zakupie znajdziesz się w gronie naszych słuchaczy, dla których mamy specjalne warunki przy zakupie innych szkoleń.
Więcej korzyści rozwojowych. Zaprosimy Cię do naszej zamkniętej grupy Absolwentów Szkoleń Witalnych na facebook'u, gdzie publikujemy dodatkowy content rozwojowy.
KUP WIDEO KURS
wideo kurs, trener: Leszek Sergiel
Profesjonalny Montaż, Instalacja, Serwis
49 zł 
W ramach inwestycji w wideo kurs:
2-godzinny materiał wideo
Nielimitowany dostęp
Dostęp na różnych urządzeniach
 Wsparcie merytoryczne (mailowe)
Certyfikat ukończenia w pdf
Zakupu dokonasz na naszej platformie z kursami, www.kursy.witalni.pl Faktura wygeneruje się automatycznie oraz automatycznie otrzymasz wszystkie dane dostępowe do kursu

Rozważ zakup kursu jeżeli:

Chcesz przygotować fachowców do profesjonalnej realizacji prac montażowych czy serwisowych u klienta i mieć pewność, że usługa zostanie zrealizowana na wysokim poziomie zadowolenia klienta.

Choćby raz zdarzyła się taka sytuacja, podczas której klient próbował wymusić rabaty i duże zniżki bądź zastosował nieuzasadnioną krytykę i chcesz umieć zachować się w takich okolicznościach.

Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć satysfakcje klienta i przez to zdobywać dalsze polecenia.

DLA KOGO?

 

Pracownicy Ekip
Montujących/Instalacyjnych
Serwisanci,
Pracownicy, którzy realizują zadnia w domach lub w firmach klientów

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Poznaj referencje pisemne, które otrzymaliśmy od klientów

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pragniemy podkreślić profesjonalizm świadczonych usług i dostosowanie do naszych indywidualnych potrzeb. Poziom merytoryczny, jak i sposób prowadzenia zajęć pozwolił na podniesienie kwalifikacji zarówno zawodowych, jak i interpersonalnych naszych pracowników. (…) prowadzący zajęcia wykazał się doświadczeniem, profesjonalizmem i skutecznością w przekazywaniu wiedzy, stwarzając jednocześnie przyjemną atmosferę szkoleń. W związku z tym możemy rekomendować usługi firmy Witalni tym, którym zależy na rzetelnie prowadzonych i interesujących szkoleniach.
Firma ZAKMED

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które musisz poznać!

Techniki sprzedaży

Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel.

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia

POZNAJ INNE KURSY Z KATEGORII: Kursy Wideo