Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
Szkolenie online skupione na przekazaniu Uczestnikom profesjonalnych zasad zachowania, jakie powinni uwzględniać podczas realizacji usługi u klienta. Zachowanie kryteriów profesjonalnego zachowania przyczyni się do zadowolenia klientów i stworzy szansę na dalsze polecenia. Jakość ekipy montującej lub serwisowej to jeden z kluczowych elementów w procesie sprzedaży. Webinarium wyposaża również w zasady postępowania w trudnych sytuacjach i pod presją. Uczestnicy dowiedzą się jak obcować z klientem, by umożliwił płynną pracę i nie utrudniał prac montażowych czy serwisowych.
PROWOKACJE KLIENTÓW – wymuszanie rabatów, nieuzasadniona krytyka, podważanie fachowości i autorytetu serwisanta, etc.
Podczas zajęć Uczestnik ma możliwość prowadzenia na bieżąco konwersacji z trenerem po przez czat (tekstowy i głosowy). Pytania wymagające szerszej odpowiedzi, będą omawiane wspólnie z innymi uczestnikami.
Chcesz przygotować fachowców do profesjonalnej realizacji prac montażowych czy serwisowych u klienta i mieć pewność, że usługa zostanie zrealizowana na wysokim poziomie zadowolenia klienta.
Choćby raz zdarzyła się taka sytuacja, podczas której klient próbował wymusić rabaty i duże zniżki bądź zastosował nieuzasadnioną krytykę i chcesz umieć zachować się w takich okolicznościach.
Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć satysfakcje klienta i przez to zdobywać dalsze polecenia.
Choćby raz zdarzyła się sytuacja, podczas której klient był niezadowolony z jakości realizowanej usługi montażowej/serwisowej.
Chciałbyś podczas wizyty u klienta zachować zdrowy dystans i potrafić wyrazić grzecznościowy komunikat, by klient nie zakłócał pracy.
Chcesz nauczyć się budować pozytywne relacje z klientem.
Każda osoba zapisana na webinarium, otrzyma indywidualne systemowe zaproszenie oraz mail przypominający o wybranym wydarzeniu
09:00 – 09:15 – Logowane się Uczestników do Systemu
09:15 – 10:45 – Szkolenie
10:45 – 11:00 – Przerwa
11:00 – 12:30 – Szkolenie
Dodatkowa sesja pytań – konsultacji, w której Uczestnicy będą mogli uzyskać np. porady dotyczące ich konkretnych przypadków.
Uczestnicy będą mieli za zadanie odpowiedzieć na pytania dotyczące treści zajęć – Cel: Utrwalenie wiadomości
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
Małe grupy szkoleniowe – pokoje webinarowe z ograniczoną liczbą osób i możliwością czatu głosowego.
Certyfikat w formie PDF dla każdego uczestnika potwierdzający udział w szkoleniu oraz zakres zdobytej wiedzy.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które musisz poznać!
Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.