(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Profesjonalny Montaż, Instalacja, Serwis (online) Szkolenie realizowane w formie interaktywnego webinarium na żywo

SZKOLENIE ONLINE W CZASIE RZECZYWISTYM (3 GODZINY)

Szkolenie online skupione na przekazaniu Uczestnikom profesjonalnych zasad zachowania, jakie powinni uwzględniać podczas realizacji usługi u klienta. Zachowanie kryteriów profesjonalnego zachowania przyczyni się do zadowolenia klientów i stworzy szansę na dalsze polecenia. Jakość ekipy montującej lub serwisowej to jeden z kluczowych elementów w procesie sprzedaży. Webinarium wyposaża również w zasady postępowania w trudnych sytuacjach i pod presją. Uczestnicy dowiedzą się jak obcować z klientem, by umożliwił płynną pracę i nie utrudniał prac montażowych czy serwisowych.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Filary profesjonalizmu.
  • Kryteria profesjonalnej wizyty montażowej – serwisowej. Lista 30 najważniejszych zachowań wraz z omówieniem.
  • Trudne sytuacje/Trudny klient. Jak umiejętnie radzić sobie w obliczu zastrzeżeń, inaczej niż „odsyłając klienta do biura”?
  • Autorytet fachowca – jak budować i go nie tracić?
  • Jak zadbać o polecenia dla reprezentowanej firmy?

ĆWICZENIA

PROWOKACJE KLIENTÓW – wymuszanie rabatów, nieuzasadniona krytyka, podważanie fachowości i autorytetu serwisanta, etc.

PYTANIA

Podczas zajęć Uczestnik ma możliwość prowadzenia na bieżąco konwersacji z trenerem po przez czat (tekstowy i głosowy). Pytania wymagające szerszej odpowiedzi, będą omawiane wspólnie z innymi uczestnikami.

Rozważ udział w szkoleniu, jeżeli:

Chcesz przygotować fachowców do profesjonalnej realizacji prac montażowych czy serwisowych u klienta i mieć pewność, że usługa zostanie zrealizowana na wysokim poziomie zadowolenia klienta.

Choćby raz zdarzyła się taka sytuacja, podczas której klient próbował wymusić rabaty i duże zniżki bądź zastosował nieuzasadnioną krytykę i chcesz umieć zachować się w takich okolicznościach.

Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć satysfakcje klienta i przez to zdobywać dalsze polecenia.

Choćby raz zdarzyła się sytuacja, podczas której klient był niezadowolony z jakości realizowanej usługi montażowej/serwisowej.

Chciałbyś podczas wizyty u klienta zachować zdrowy dystans i potrafić wyrazić grzecznościowy komunikat, by klient nie zakłócał pracy.

Chcesz nauczyć się budować pozytywne relacje z klientem.

Zapraszamy na interaktywne szkolenie online!

GRUPA SZKOLENIOWA

 

Pracownicy Ekip
Montujących/Instalacyjnych
Serwisanci
Kierowcy

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA

    • ETAP A:

      ZGŁOSZENIE UCZESTNIKÓW oraz wysłanie ZAPROSZEŃ

      Każda osoba zapisana na webinarium, otrzyma indywidualne systemowe zaproszenie oraz mail przypominający o wybranym wydarzeniu

    • ETAP B:

      REALIZACJA ZAJĘĆ ONLINE NA PLATFORMIE

    • 09:00 – 09:15 – Logowane się Uczestników do Systemu

      09:15 – 10:45 – Szkolenie

      10:45 – 11:00 – Przerwa

      11:00 – 12:30 – Szkolenie

    • ETAP C:

      ZAJĘCIA ONLINE – DODATKOWA SESJA PYTAŃ

      Dodatkowa sesja pytań – konsultacji, w której Uczestnicy będą mogli uzyskać np. porady dotyczące ich konkretnych przypadków.

    • ETAP D:

      ZAJĘCIA ONLINE – ANKIETA – TEST z zakresu poznanej podczas zajęć wiedzy

      Uczestnicy będą mieli za zadanie odpowiedzieć na pytania dotyczące treści zajęć – Cel: Utrwalenie wiadomości

Wymagania techniczne (i nie tylko) ze strony Uczestników

Pomieszczenie pozwalające na skupienie i utrzymanie uwagi.
Dostęp do Internetu.
Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej.
Notatnik i długopis.
W zależności od preferencji – słuchawki z mikrofonem (niekonieczne).
Komfort wynikający z braku obowiązku wykonywania innej pracy i czynności podczas szkolenia.

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

WARTOŚĆ INWESTYCJI

790 PLN
z VAT

Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

Małe grupy szkoleniowe – pokoje webinarowe z ograniczoną liczbą osób i możliwością czatu głosowego.

Certyfikat w formie PDF dla każdego uczestnika potwierdzający udział w szkoleniu oraz zakres zdobytej wiedzy.

Poznaj referencje pisemne, które otrzymaliśmy od klientów

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pragniemy podkreślić profesjonalizm świadczonych usług i dostosowanie do naszych indywidualnych potrzeb. Poziom merytoryczny, jak i sposób prowadzenia zajęć pozwolił na podniesienie kwalifikacji zarówno zawodowych, jak i interpersonalnych naszych pracowników. (…) prowadzący zajęcia wykazał się doświadczeniem, profesjonalizmem i skutecznością w przekazywaniu wiedzy, stwarzając jednocześnie przyjemną atmosferę szkoleń. W związku z tym możemy rekomendować usługi firmy Witalni tym, którym zależy na rzetelnie prowadzonych i interesujących szkoleniach.
Firma ZAKMED

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które musisz poznać!

Techniki sprzedaży

Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel.

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia

POZNAJ INNE KURSY Z KATEGORII: Kursy z obsługi klienta