Jak zbudować autorytet u podwładnych?
Uczestnicy treningu menedżerskiego dowiedzą się, w jaki sposób stać się wzorem dla innych oraz jak kreować autorytet szefa. Zostaną zapoznani z werbalnymi i niewerbalnymi technikami wywierania wpływu. Nauczą się budować relacje z współpracownikami.
Od czego powinien zależeć uprawiany styl zarządzania?
Stosowanie dopasowanego do sytuacji i osób stylu zarządzania to czynnik, od którego zależy efektywność i jakość pracy podległych pracowników. Odpowiednio dobrany styl zarządzania to również skuteczne motywowanie pracowników w kierunku osiągania lepszych rezultatów.
Jak, kiedy i jakie zadania delegować?
Wydanie polecenia to nie delegowanie zadania. Delegowanie to bardziej złożona umiejetność i jej połączenie z organizacją. W tej części szkolenia wyjaśniamy jak praktycznie osiągać motywację i efekty bazując na umiejbnosciach i możliwościach współpracowników. Tu również pojawia się wiele technicznych, praktycznych zasad skutecznego delegowania zadań
Jakie są postawy pracowników w zespole i jak wykorzystać je do rozwoju podwładnych?
Zaangażowanie, lojalność, inicjatywa, odpowiedzialność na najwyższym poziomie to idealna postawa podczas realizacji zadań. Jak budować atmosferę sprzyjające warunki pracy, aby mieć szanse na taki „idealne” podejście, to jedno z pytań, na które w tym momencie odpowiada szkolenie. Tu również uczestnicy otrzymają i przećwiczą matryce postaw, które będą mogli wykorzystać w codziennej pracy i za ich pomocą podejmować adekwatne decyzje personalne
Jak skutecznie motywować, aby realnie zmodyfikować postępowanie podwładnych?
Jak zmierzyć poziom motywacji? W oparciu o jakie zasady budować system motywacyjny? Jaki rodzaj motywacji zastosować, aby zmodyfikować postępowanie podwładnych? – m.in na te pytania, uczestnicy uzyskają odpowiedź podczas tej części szkolenia. Wartością tego modułu jest również to, że trener jako praktyk dysponuje wzorami, schematami określania systemów premii dla wielu grup stanowisjkowych. Chętnie się nimi dzieli i konsultuje konkretne przypadki uczestników
Postawy manipulacyjne podwładnych?
Ten moduł występuje również jako odrębne szkolenie. NIemniej jednak podczas szkolenia KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE omawiane są niezbędne postawy manipulacyjne, na które Uczestnicy mogą się natknąć podczas np modyfikacji postaw ludzi w zespole. To praktyczny moduł i jednocześnie inspiracja do pogłębiania wiedzy
Reguły to klucz – Jak zdefiniować własne, skuteczne zasady zarządzania i prowadzenia zespołu?
Dobrze określone zasady, reguły i wartości, którymi kieruje się przełożony podczas pełnienie funkcji to początek jego sukcesu. To ważna umiejętność obejmująca zarówno określenie zasad, jak i umiejętność ich komunikowania podwładnym. Podczas szkolenia zostaną przeprowadzone warsztaty obejmujące te kwestie
Jak odpowiedzialnie komunikować się z innymi?
Porozumienie z innymi, to wynik przede wszystkim skutecznego komunikowania się. Umiejętność słuchania, wnioskowania i formułowania komunikatów to ogromna odpowiedzialność. Tego uczestnicy doświadczają poprzez ćwiczenia podczas szkolenia i praktycznych podpowiedzi jak skutecznie komunikować się w codziennej praktyce.