var dataLayer_content = {"siteID":0,"siteName":"","pagePostType":"slowniczekitem","pagePostType2":"tax-slowniczekitem","pageCategory":[],"ecomm_pagetype":"other"}; dataLayer.push( dataLayer_content );

Marketing Internetowy

Marketing internetowy; marketing cyfrowy; marketing wirtualny; to nic innego jak ogół działań marketingowych prowadzonych za pośrednictwem globalnej sieci. Obecnie, jest to dziedzina która odgrywa olbrzymią rolę na rynku – rozwój technologii zrewolucjonizował tradycyjne instrumenty marketingowe i daje zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientem (www, email, live chat, boty, powiadomienia push, rss, fora, blogi, reklamy banerowe etc, marketing w wyszukiwarce, seo, sem, portale społecznościowe etc.).

Poniżej prezentujemy listę najważniejszych narzędzi marketingu internetowego.

Internet to ogólnoświatowa sieć komputerowa, w początkowym okresie stworzona wyłącznie dla środowiska naukowego i akademickiego jako rozwinięcie wcześniej funkcjonującej sieci ARPANet, a następnie rozszerzona na firmy i instytucje. Od końca lat dziewięćdziesiątych, Internet jest dostępny masowo dla obiorów indywidualnych. Najczęściej celem korzystania z połączeń sieciowych jest przeglądanie stron internetowych, przeglądanie portali społecznościowych.

Z każdą sekundą Internet staję się coraz silniejszym środkiem komunikacji i wymiany informacji. Zaletą narzędzi marketingu internetowego jest przede wszystkim brak ograniczeń geograficznych i czasowych, możliwość dotarcia do odbiorców z całego świata, bezpośredni kontakt z konsumentami oraz dostosowanie reklamy do treści stron internetowych i wyników wyszukiwania haseł.

Szukasz inspiracji? Skorzystaj z naszych artykułów!

kilkadziesiąt artykulów, dzięki którym dowiesz się nowych rzeczy, uzupełnisz wiedzę i poznasz naszych specjalistów