Delegowanie zadań
Delegowanie zadań to przekazanie zadania i uprawnień do jego wykonania osobie kompetentnej, która wykazuje się niezbędną wiedzą i umiejętnościami zapewniającymi skuteczną realizację. Aby delegowanie było efektywne, delegujący powinien delegować konkretne zadanie osobie, która wykorzystując swoje kompetencje wykona je najszybciej i najskuteczniej. Poniżej prezentujemy pojęcia, które pomogą zrozumieć istotę delegowania zadań.
Lista pojęć na stronie:
-
Delegowanie obowiązków
Delegowanie obowiązków – sprawna działalność firmy tożsama jest z delegowaniem i kontrolowaniem wykonywanych obowiązków. Podział zadań jest konieczny, aby umożliwić ich realizację jednakowym czasie. W większości przypadków jedna lub kilka osó(...)
Zarządzanie przez delegowanie
Zarządzanie przez delegowanie – jest to bardzo ważna umiejętność, którą muszą wykazywać się liderzy zespołów. Bez delegowania obowiązków i zadań, skuteczność jak i efektywność pracy byłaby na niskim poziomie oraz utrudniałoby (...)
Delegowanie uprawnień
Delegowanie uprawnień – delegowanie uprawnień i zadań ma ze sobą wiele wspólnego, gdzie jedno stanowi część drugiego. Aby wyjaśnić, czym jest delegowanie uprawnień należy najpierw dowiedzieć się, czym jest delegowanie zadań. Jest to powierzanie części spoczywających (...)
Zobacz inne kategorie Słowniczka
Szukasz inspiracji? Skorzystaj z naszych artykułów!
kilkadziesiąt artykulów, dzięki którym dowiesz się nowych rzeczy, uzupełnisz wiedzę i poznasz naszych specjalistów