Głównym zadaniem szkolenia jest wyrównanie poziomu świadomości kadry pracowniczej w kwestiach kultury organizacyjnej i głównych wartości, którymi kieruje się organizacja. Szkolenie motywacyjne może być wartościowym uzupełnieniem wyjazdu firmowego, ale także szczególnie potrzebne gdy w firmie narastają konflikty między zespołami, pojawiają się trudne sytuacje lub coraz częściej zdarzają się nieporozumienia. Podczas tego szkolenia, poruszamy obszary, które determinują funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw, a uczestnicy słyszą z „trzecich” ust m.in. o tym, że pensję płaci klient i że zarówno straty, jak i zyski generowane przez firmę są stratami i zyskami zatrudnionych w niej ludzi. Szkolenie realizowane jest w bardzo charyzmatyczny sposób i w ciekawej, angażującej uczestników formie, przeplatane ćwiczeniami grupowymi.
Podczas szkolenia motywacyjnego, uczestnicy dowiadują się m.in. o tym, że współcześnie wynagradza się wyłącznie pracę efektywną a nie jedynie efektowną. Poruszamy zagadnienia związane z odpowiednią postawą w firmie, od lojalności, odpowiedzialności i inicjatywy pracownika, dbania o mienie firmy, jak i po zrozumienie, że dzisiaj pracuje się „na zadania, a nie na godziny”. Bardzo ważnym elementem tego szkolenia jest przygotowywanie Kadry do zmian, które są nieuniknione i które permanentnie towarzyszą rozwojowi firmy pozostawiając zatrudnionym osobom wybór: „Albo się zmienią, albo zmieni się ich”, co zwykle zależy od zachowania i postawy samego pracownika, a nie „kaprysu” szefa i osób zarządzających. Szkolenie motywacyjne przygotowane jest z myślą o całych zespołach i kierowane do wszystkich osób w firmie, w tym osób pełniących nawet bardzo zróżnicowane stanowiska. Celem jest integracja całej firmy i zmotywowanie kadry do większego zaangażowania w rozwój organizacji, a więc ważne jest aby w szkoleniu brały udziały osoby reprezentujące wszystkie grupy stanowiskowe.
…ponieważ chciałbyś połączyć wyjazd firmowy lub integracyjny z ciekawym szkoleniem
… ponieważ w Twojej firmie lub zespole coraz częściej pojawiają się trudne sytuacje lub zdarzają się nieporozumienia.
… ponieważ zależy Ci aby pracownicy byli bardziej zaangażowani w życie firmy…
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Wszystkie trzy zagadnienia, to istotna część szkolenia, której celem jest zmotywowanie uczestników do zdobywania wiedzy, zmiany nawyków, zaangażowania. Uświadamia również, że pełną odpowiedzialność za życie, efekty zarówno zawodowe, jak i inne leżą wyłącznie w ich rękach.
„Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej” to słowa Samuela Moore – założyciela sieci supermarketów Walmart. Cytat doskonale przedstawia rolę „Klienta” w dzisiejszym świecie, a właściwe zrozumienie przez pracowników “klienta” pozwala na zmianę zaangażowania, odpowiedzialność za pracę.
Moduł szkolenia opisujący konflikty w firmie i ich rodzaje. Po przez praktyczne ćwiczenia, uczestnicy dowiedzą się co jest ich przyczyną i w jaki sposób można je rozwiązywać.
Istotne zagadnienia, skupiające się na kształtowaniu kultury organizacyjnej i kierowania się wartościami w zespole firmy. W jaki sposób stworzyć “wygrywający zespół” oraz jaką przyjąć w nim postawę, to pytania na które uczestnicy otrzymają odpowiedź.
Część szkolenia ukazująca w nieszablonowy sposób, czym w dzisiejszych czasach jest odpowiedzialność i lojalność pracownika. Uczestnicy szkolenia, dowiedzą się, w jaki sposób pojedynczy pracownik, może wpłynąć na rozwój całej firmy.
Zagadnienie poświęcone czynnikom, które wpływają na nasz rozwój i osób w naszym najbliższym otoczeniu (w firmie i poza nią – w życiu prywatnym)
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
MOTYWOWANIE BEZ PIENIĘDZY – CZY TO MOŻLIWE? Motywować bez pieniędzy się … nie da. Każde działanie to koszty. Motywować bez pieniędzy bezpośrednio wręczanych … to jest możliwe.
AUTORYTET SZEFA – JAK GO BUDOWAĆ? Skuteczny szef, to przede wszystkim skuteczny przywódca.
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ TO SZKOLENIE DLA SWOJEJ FIRMY?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.