Skorzystaj z tego szkolenia bez względu na to jak długie i owocne jest Twoje doświadczenie w sprzedaży, w zarządzaniu spredażą lub w obsłudze klienta. To szkolenie w sposób praktyczny nauczy Ciebie lub wzmocni już posiadane umiejętności pozyskiwania klientów i utrzymywania długotrwałych relacji. Po szkoleniu będziesz umiał / umiała prowadzić bezpośrednie spotkania oraz spotkania online i rozmowy telefoniczne. Jeżeli sprzedajesz wyłącznie przez telefon, to również skorzystaj z MISTRZA SPRZEDAŻY, bo przecież wiesz, że przez telefon sprzedaje się podobnie jak twarzą w twarz z małą różnicą. Przez telefon jet kilkakrotnie trudniej.
Koniecznie skorzystaj ze szkolenia, jeżeli chcesz nauczyć się lub poprawić umiejętności m.in. z zakresu:
Program szkolenia to wynik osobistej praktyki trenera w sprzedaży i realizacji strategii sprzedażowych z zespołem. To zbiór dobrych praktyk wypracowanych w różnych branżach i sposobach działania firm na rynku polskim i zagranicznych. To szkolenie jest jedną z najlepszych inwestycji w rozwój każdego handlowca. Przekonaj się osobiście.
…które pozwoli Ci zdobyć praktyczną wiedzą sprzedażową.
…na którym zdobędziesz nowe narzędzia socjotechniczne.
…które umożliwi Ci lepiej rozumieć klientów i ich potrzeby.
…ponieważ chcesz zwiększać sprzedaż w dłużej perspektywie.
… ponieważ zależy Ci na negocjowaniu najlepszych warunków transakcji.
…ponieważ zależy Ci na budowaniu długotrwałych partnerskich relacji.
APR – (analiza pola rozmowy), to wiedza, którą musisz umiejętnie zastosować praktycznie w każdej relacji handlowej. Bez umiejętnego zdefiniowania”boiska”, na którym poruszasz się z klientem możesz jedynie tracić czas i popełnić wiele błędów. Jeżeli chcesz pozytywnie i profesjonalnie odróżnić się od większości handlowców, to zobacz na czym polega m.in. ta umiejętność.
Słyszałeś o „lejkach sprzedażowych”? Jeżeli tak, to super. To ważna wiedza. Czasami jednak nie wystarcza to racjonalnego planowania działań i pilnowania kosztów. Na szkoleniu dowiesz się jakie instrumenty wpływu na rynek zastosować, aby mieć szanse na sprzedaż w relatywnie krótkim czasie od pozyskania klienta do finalizacji transakcji.
„Granice naszego języka, są granicami naszego świata” – Tak powiedział Ludwig Wittgensein. To, jak definiujesz sprzedaż ma znaczenie. Jeżeli twierdzisz, że sprzedawanie to „zaspakajanie potrzeb klienta”, to przyjdź na szkolenie i zobacz jak tę definicję rozszerzyć i zyskać przewagę na tele konkurentów.
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Przejdź do kalendarza szkoleń otwartych i wybierz spośród aktualnych propozycji odpowiadające Tobie termin oraz lokalizację (online lub stacjonarnie).
✓ Certyfikat ukończenia szkolenia i komplet materiałów szkoleniowych.
✓ Wsparcie merytoryczne trenera po zakończonym szkoleniu.
✓ Możliwość zmiany terminu lub osoby zapisanej w dowolnym momencie.
✓ Dostęp do platformy i wsparcie techniczne (szkolenie online).
✓ Dwudaniowy posiłek i serwis kawowy ciągły (szkolenie stacjonarne).
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.
.
2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.
W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.
Interaktywna platforma Zoom.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
Nasze szkolenie z technik sprzedaży wszechstronnie przygotowuje do bycia handlowcem. Uczymy na nim technik przydatnych na każdym etapie sprzedaży – wywieranie dobrego pierwszego wrażenia, operowanie językiem korzyści, ale także jak zaplanować dzień pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty.
Nasz kurs technik sprzedaży mocno stawia na praktykę. Prowadzi go trener, który przez wiele lat sam był handlowcem i przeszedł wszystkie szczeble kariery aż do dyrektora handlowego włącznie. Dlatego jak z rękawa może podać praktyczne biznesowe przykłady i opisywać sytuacje, które naprawdę miały miejsce. Wie też, które z technik sprzedażowych dobrze się sprawdzają w polskich warunkach, a które niekoniecznie.
Szkolenie pozwoli w krótkim czasie poznać wiele zagadnień sprzedażowych – od szukania klientów, przez wywieranie dobrego wrażenia, posługiwanie się językiem korzyści aż do finalizowania sprzedaży. Dobrym jego uzupełnieniem będzie on-the-job training, w którym nasz trener będzie towarzyszył handlowcowi podczas jego rozmów z klientami i na bieżąco udzielał informacji zwrotnej, co robi dobrze, a co należy poprawić.
ZŁUDNE ZASADY SPRZEDAŻY, CZYLI 5 MITÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA Poznaj 5 popularnych mitów związanych z obsługa klienta
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
Poznaj kilka klasycznych i nowoczesnych technik sprzedaży – łącznie aż 9 technik sprzedaży, które musisz poznać! Przeczytaj artykuł.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.