Jak budować pozycję partnera w rozmowie z klientem, wiedząc, że tak naprawdę to on płaci pensję?
W relacjach biznesowych każda ze stron oczekuje osiągnięcia określonych korzyści. Rolą handlowca jest zaspokojenie oczekiwań Klienta. Tylko handlowiec znający swoją wartość oraz korzyści wynikające z produktu/usługi jest w stanie sukcesywnie realizować transakcję, uwzględniając interesy obu stron. Ten moduł szkolenia nlp odpowiada na pytanie, jak to osiągnąć i nie realizować zamówienia wyłącznie na warunkach klienta.
Jakie są obszary wywierania wpływu na ludzi?
Czy możemy powstrzymać się od wywierania wpływu? Odpowiedź jest jednoznaczna. Wpływ na innych wywieramy bez przerwy niezależnie od tego, czy tego chcemy, czy nie. Na tym etapie szkolenia jego uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, na jakich obszarach możemy wpływać na innych i budować relację z klientami.
Jaka jest rola mowy ciała, słów i zależności psychologicznych w narzędziach socjologicznych?
Ten moduł szkolenia definiuje rodzaje komunikatów, jakie wysyłamy do innych osób i wskazuje na ich praktyczne oddziaływanie. Możemy porozumiewać się na poziomie treści, mowy ciała oraz zależności przestrzennych. Świadomość tych obszarów oraz spójność w ich stosowaniu ma ogromny wpływ na to jak jesteśmy odbierani i czy będziemy w stanie zbudować trwałe relacje oparte na zasadzie partnerstwa.
Na czym polega stosowanie socjotechnik nlp w praktyce?
Narzędzia socjotechniczne są stosowane przez Klientów zarówno w sposób świadomy, jak i bez świadomości ich wykorzystywania. Niezależnie od tego czy zostaną użyte, świadomie czy nie, zazwyczaj prowadzą do osiągnięcia przez klientów tych samych efektów.
Jak rozpoznawać prowadzone gry ze strony klientów i odczytać ich zamiary, aby unikać manipulacji?
Podstawą do obrony jest umiejętność rozpoznania postaw i gier manipulacyjnych. Podczas tego modułu uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak właściwie czytać i reagować na socjotechniczne gry ze strony klientów, po to by móc dopasować ofertę do ich potrzeb i efektywniej planować komunikację.
Zamykanie sprzedaży, jako jeden z elementów procesu sprzedażowego?
Zamykanie transakcji, to jeden z etapów procesu sprzedażowego, którego najbardziej obawiają się handlowcy. Najczęstsze pytanie odnoszące się do tych zagadnień brzmi – kiedy i jak finalizować transakcję? Podczas tego modułu szkolenia nlp uczestnicy dowiedzą się: jak rozpoznać te oznaki, jakich socjotechnik przy zamykaniu transakcji użyć, aby sprzedać najkorzystniej.
Zwroty hipnotyczne, czyli jak kreować relacje i wrażenia, a nie jedynie przekazywać treść?
Dzięki perswazji możemy wpływać na to, aby inne osoby przejęły nasz punkt widzenia, zaakceptowały i przyjęły nasze wartości. Zwroty hipnotyczne są jednym z rodzajów oddziaływań perswazyjnych, które zostaną omówione kompleksowo podczas tej części szkolenia.
Jakie są najczęściej stosowane praktyki negatywnego wpływu na handlowców ze strony klientów?
Narzędzia socjotechniczne są stosowane przez Klientów zarówno w sposób świadomy, jak i bez świadomości ich wykorzystywania. Niezależnie od tego czy zostaną użyte, celowo czy nie, zazwyczaj prowadzą do osiągnięcia przez klientów tych samych efektów.