Szkolenie, na wysokim poziomie, prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia.
Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla (...)
Szkolenie, na wysokim poziomie, prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia.
Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla danego resortu ważne ,na temat każdej branży Leszek potrafi szybko wykreować dialog,określoną sytuację jaka może zaistnieć,wie jakie są zasady funkcjonowania na rynku,szybko i wnikliwie potrafi określić przykładowe problemy z jakimi można się spotkać,jak unikać papierowych dialogów z których nic nie wynika.Zwraca uwagę na każde wypowiedziane słowo w czasie rozmowy z klientem.Ja osobiście po szkoleniu zmieniłem technikę rozmowy i zachowania z klientem ,jeszcze nie ma wymiernych efektów ,muszę uzbroić się w cierpliwość ale jedno już zauważyłem ,moja pewność siebie i kierowanie dialogiem znacząco poszły do góry(zachęcam do dialogu klienta-lejek ma duże znaczenie).Bardziej klei się dialog ,moje prezentacje nie są odklepane,suche , wprowadzenie empatii,emocji,zmienia stan rzeczy,telefon po pierwszej wizycie-zamówieniu inaczej mnie pozycjonuje,wzrasta zaufanie w relacji za mną .
Jak na dwa tygodnie po kursie to dużo.
Pewnie na bieżąco będę się kontaktował z Leszkiem szczególnie przed wyjazdem na targi handlowe do Norymberi(Fach-Pack) lub do Opola na targi automotive CEE-DAY,na tego typu imprezach jest diametralnie inaczej,wzrasta presja ,klienci to głównie korporacje o globalnym zasięgu.
Tomasz Rychlik
delesgroup.com