- Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
- Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
- Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
Zarządzanie zespołem sprzedażowym to szkolenie, którego celem jest wzmocnienie osób odpowiedzialnych za budowanie i rozwój zespołów sprzedażowych B2B. Zarządzanie zespołem handlowym wymaga odpowiedniego stawiania celów, planowania, monitorowania działań, komunikowania się i motywowania poszczególnych członków. To również zarządzanie relacjami i procesami w grupie, kontrolowanie i raportowanie, a także szereg innych działań, które menedżer sprzedaży podejmuje aby wpływać na wyniki i obroty zespołu. Niniejszy program szkolenia z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym, wspiera najważniejsze obszary w zakresie codziennej pracy z handlowcami.
Uczestnicy dowiedzą się m,in.: jak motywować poszczególnych handlowców, tak aby zespół był nastawiony na sukces i realizacje celów sprzedażowych; w jaki sposób kreować wizerunek szefa sprzedaży; jaki przyjąć styl zarządzania zespołem; jak planować działania handlowe na platformach wartości klientów, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole handlowym.
… ponieważ zależy Ci na budowaniu autorytetu jako szefa sprzedaży
… ponieważ czujesz, że w Twojej firmie potrzebny jest skuteczny system pracy z handlowcami
… ponieważ masz wrażenie, że komunikacji z niektórymi handlowcami jest trudna
… ponieważ chciałbyś wypracować własny styl zarządzania zespołem handlowców
… ponieważ potrzebujesz zwiększyć efektywność swoje zespołu handlowego
… ponieważ chciałbyś wyznaczać realne cele strategiczne dla Twojego zespołu
… ponieważ chciałbyś dokonać analizy efektywności dotychczasowych działań w zespole
… ponieważ chcesz zwiększyć zaangażowanie handlowców i nauczyć ich jak radzić sobie z emocjami w budowaniu partnerskiej relacji z klientami
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Uczestnicy treningu dowiedzą się, w jaki sposób stać się wzorem dla innych oraz jak kreować autorytet szefa. Zostaną zapoznani z werbalnymi i niewerbalnymi technikami wywierania wpływu. Nauczą się budować relacje z współpracownikami.
W tym module szkolenia szczegółowo omawiamy fundamentalne czynniki, które determinują, budowanie zespołu handlowego. Omówimy elementy rekrutacji handlowców oraz procesu wdrażania nowego handlowca do pracy w firmie.
W tej części szkolenia, uczestnicy poznają podstawowe zasady stworzenia Platformy Klientów i zarządzania handlowcami z wykorzystaniem stawiania celów w oparciu działania na poszczególnych Platformach. Przedstawimy zasadę „inercji czasowej” i jej wpływ na osiągane wyniki. Omówimy konieczność i zasady „budowania muru obronnego” wokół grupy kluczowych klientów.
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Poznaj kilka klasycznych i nowoczesnych technik sprzedaży – łącznie aż 9 technik sprzedaży, które musisz poznać! Przeczytaj artykuł.
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Jak napisać ofertę handlową? – Przeczytaj artykuł
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.