Baza wiedzy

Baza wiedzy to zbiór materiałów, w których mogą Państwo znaleźć ciekawe informacje oraz zainspirować się do podjęcia działań w kierunku rozwoju kompetencji, postaw, firm oraz organizacji, z którymi są Państwo związani. Zachęcamy do przeglądania.

Skuteczny system motywacyjny

Jak motywować? Jakich środków użyć, aby wydobyć jak najwyższą efektywność  podwładnych?  Witalni odpowiadają! Zobacz nasz artykuł o motywowaniu!

Czytaj dalej

Autorytet szefa – Jak budować autorytet w zespole?

Dowiedź się, jak skutecznie zbudować wizerunek szefa.

Czytaj dalej

Manipulacja w pracy i postawy pracowników

Manipulacja w pracy oraz postawy manipulacyjne pracowników - „Ofiara losu”, „złodziej sławy”, „cierpiętnik – męczennik”, „lobbysta" - dowiedz się, jak ich rozpoznać!

Czytaj dalej

Jak rozwijać zespół sprzedażowy?

Wyniki handlowców stanowią jeden z głównych obiektów troski wszystkich szefów sprzedaży. Jakie cechy i kompetencje pracowników rozwinąć, by osiągać cele?

Czytaj dalej

Jak przeprowadzić rozmowę dyscyplinująca z pracownikiem?

Z tego artykułu dowiesz się, jak przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą z pracownikiem.

Czytaj dalej

Monter, jako ważny czynnik sukcesu!

Ważnym czynnikiem oceny usługi i firmy jest poziom profesjonalizmu w zachowaniu członków ekipy montującej. Zobacz artykuł witalnych!

Czytaj dalej

Standardy obsługi klienta w branży stolarki okiennej

Jak zoptymalizować sprzedaż w salonie okiennym? Poznaj standardy obsługi i często pojawiające się postawy podwładnych.

Czytaj dalej

Złudne zasady sprzedaży, czyli 5 mitów związanych z obsługą klienta

Poznaj 5 popularnych mitów związanych z obsługa klienta

Czytaj dalej

Jak optymalizować proces decyzyjny Klienta?

Dowiedz się jak przebiega proces decyzyjny klienta

Czytaj dalej

Jak tworzyć dobre systemy wynagrodzeń?

Dowiedz się, jak stworzyć skuteczny system wynagrodzeń

Czytaj dalej

Szukasz innych Artykułów?
Sprawdź wszystkie publikacje

Otwórz naszą bazę artykułów, w której znajdziesz
wszystkie opublikowane artykuły