Ocena pracownika

Ocena pracownika to sposób zbadania, w jakim stopniu efektywności i wydajności pracownik wykonuje swoje zadania. Forma, jaką przyjmuję ocena pracownika to zaplanowany, cykliczny i usytuowany w czasie proces, którego produktem końcowym jest bogaty w wartościowe informacje feedback.

Zachęcamy do zainteresowania się poniższymi pojęciami w kategorii ocena pracownika.

Ocena pracowników generuje 4 główne korzyści:

  • zaspokaja ciekawość pracowników o jakości wykonywanej przez nich pracy,
  • sprzyja wyższym wynikom i pozytywnemu zachowaniu pracowników,
  • może być wykorzystana jako:
    • sposób rozwoju pracownika,
    • podstawa do przyznania awansu, podwyżki czy też do podjęcia środków dyscyplinujących i korygujących zachowanie pracownika.

Szukasz inspiracji? Skorzystaj z naszych artykułów!

kilkadziesiąt artykulów, dzięki którym dowiesz się nowych rzeczy, uzupełnisz wiedzę i poznasz naszych specjalistów