Klienci kontaktują się z działem obsługi klienta z wielu powodów: może to być prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu, chęć złożenia zamówienia, zgłoszenia reklamacji, pomoc w podjęciu decyzji zakupowej i wiele, wiele innych. Często jest to punkt bezpośredniego kontaktu Klienta z organizacją, a w niektórych przypadkach, może to być jedyny kontakt, jaki kiedykolwiek będzie miał miejsce na linii klient-organizacja.
Jeśli masz w swoich strukturach sprzedawców i osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem, doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że Klient może być sfrustrowany zanim jeszcze skontaktuje się z Twoim działem obsługi. Łatwo wtedy wygenerować trudne sytuacje, popełnić błąd i eskalować problem. Nieumiejętna reakcja na zastrzeżenia, brak empatii po stronie naszego pracownika, sprzedawcy może skutkować poważnymi konsekwencjami, począwszy od nieprzychylnej opinii w Internecie, niesprzyjającym marketingu szeptanym, a nawet rozpowszechnianiu negatywnego wizerunku naszej marki.
Każda interakcja potencjalnego klienta lub klienta z marką jest szczególnie ważna i to ona w dłużej perspektywie tworzy obraz danej organizacji. Warto również pamiętać, że niezależnie od produktu, promocji, marketingu i procesu, to właśnie ludzie i odpowiedniej jakości kontakt z klientami może skutecznie budować naszą przewagę konkurencyjną.
Szkolenia z obsługi klienta organizowane przez Witalnych zapewniają pracownikom działów obsługi skuteczne narzędzia i właściwe podejście do efektywnego wspierania procesów związanych z obsługą, zarówno przez telefon, jak i w kontakcie bezpośrednim. Uczestnicy szkolenia z obsługi klienta, mogą przeanalizować jedne z najlepszych przykładów (case study) pochodzących z polskich przedsiębiorstw i wypracować własne metody i umiejętności reagowania w określonych sytuacjach. Dzięki kompleksowemu podejściu i doświadczeniu Trenera, podczas szkolenia dla sprzedawców możemy z grupą wypracować zasady i system, który pozwoli w przyszłości sprawnie zarządzać relacjami z klientami.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach z zakresu obsługi klienta realizowanymi przez Witalnych.
Odpowiadając na oczekiwania naszych klientów uruchomiliśmy platformę z VIDEOKURSAMI. Aktualne kursy znajdują się na: KURSY.WITALNI.pl