Sprzedaż Usług Hotelowych czyli, jak efektywnie prowadzić i planować sprzedaż w branży hotelarskiej?

Wybierz termin szkolenia:

Szkolenie HOTELARSKIE – praktyczny kurs dla branży hotelarskiej

W jaki sposób pozyskiwać gości hotelowych? Jakie czynniki kreują i podtrzymują zainteresowanie hotelem? W ramach szkolenia uczestnicy poznają odpowiedzi na powyższe pytania. Dowiedzą się, w jaki sposób budować ofertę, tak aby była atrakcyjna dla gości, zarówno indywidualnych, grupowych oraz instytucjonalnych. Poszerzą także wiedzę w zakresie planowania sprzedaży, co przełoży się na zwiększenie liczby odwiedzających hotel.

Program szkolenia przewiduje dwa główne moduły. W pierwszym omawiane są elementy promocji hotelu oraz budowania przewagi konkurencyjnej na wymagającym rynku. Drugi koncentruje się na skutecznych sposobach prowadzenia rozmów z potencjalnymi klientami oraz konstruowaniu profesjonalnej oferty opartej na języku korzyści, zamiast cechach obiektu. Szkolenie stanowi idealne uzupełnienie oraz poszerzenie wiedzy i umiejętności dla kadry, która bezpośrednio odpowiada za zarządzanie hotelem.

Jeśli szukasz szkolenia dla managerów hoteli, pracowników hoteli i osób związanych z branżą hotelarską...

…ponieważ prowadzisz hotel, hostel, kwatery prywatne lub agroturystykę

…ponieważ chciałbyś zwiększyć obłożenie swojego obiektu nawet poza sezonem

…ponieważ szukasz nowych pomysłów i sposobów na komunikację z rynkiem

…ponieważ chciałbyś skuteczniej pozyskiwać Gości indywidualnych jak i instytucjonalnych

…ponieważ zależy Ci, aby pracownicy działu sprzedaży i marketingu hotelu potrafili budować długotrwałe relacje z klientami

…ponieważ chciałbyś aby w Twoim obiekcie odbywało się więcej szkoleń i konferencji

Zapraszamy na praktyczne szkolenie hotelarskie - Sprzedaż Usług Hotelowych!

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Sprawdź tematykę poruszaną na szkoleniu

MODUŁ I:
Jak działać i promować obiekt hotelarski na rynku?

Moduł w trakcie którego zaprezentujemy jakie narzędzia można zastosować do uświadamiania rynku i dawania dowodów skłaniających potencjalnych gości do pobytu. W jaki sposób wykorzystać i pokazać w komunikacji z rynkiem nasze najważniejsze atuty? Uczestnicy otrzymają praktyczne przykłady i wzorce do modyfikacji dla poszczególnych obiektów.

Na co zwracać uwagę budując przewagę konkurencyjną w hotelarstwie?

Długotrwałą przewagę konkurencyjną należy budować na wszystkich płaszczyznach komunikacji z rynkiem – począwszy od komunikacji marketingowej, wizerunku w Internecie, wewnętrznej polityce zarządzania jakością, czy usprawnieniu procesów związanych z obsługą Gości. Co szczególnie wspiera działania sprzedażowe? Jak wygląda proces decyzyjny klienta związany z wyborem hotelu? Jakie są typowe fazy sprzedaży? – to tylko niektóre pytania, na które odpowiemy w tej części szkolenia.

Jak planować działania handlowe, aby optymalizować koszty sprzedaży?

Przykłady up i cross-sellingu w branży hotelarskiej.  W jaki sposób zorganizować działania sprzedażowe? Jak integrować i wykorzystać potencjał działu marketingu? Jak uwzględniać różnice między rynkiem B2C, a B2B?– w tej części szkolenia omówimy jak planować działania handlowe, które sprostają naszym wyzwaniom i pomogą zrealizować wytyczone cele biznesowe.

Moduł II:
Jak rozmawiać z klientami, tak aby stawali się naszymi gośćmi?

Moduł szkolenia omawiający standardy profesjonalnie realizowanych rozmów z klientami. Jak przeprowadzać rozmowę sprzedażową z uwzględnieniem specyfiki rynku hotelarskiego? Jak swobodnie realizować rozmowy z gośćmi hotelowymi, jednocześnie realizując cele handlowe i budując relację z klientami.

Jak w kontaktach z klientem pokazać nasze zaangażowanie i profesjonalizm?

Element szkolenia, w trakcie którego podpowiemy jak definiować motywacje klientów w krótkich i konkretnych rozmowach oraz jak mówić językiem korzyści, motywując tym samym Gości do zakupu pobytu. Uczestnicy otrzymają gotowe skrypty rozmów, które będą mogli zaimplementować we  własnych standardach.

Jak budować ofertę hotelu, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?

Dobrze zbudowana oferta pozwala wyróżnić hotel na rynku oraz zainteresować potencjalnych klientów, a przez to zrealizować cel, jakim jest wysoki poziom obłożenia obiektu. W tej części szkolenia omówimy jak konstruować ofertę, która realizuje plan sprzedażowy i pomogą utrzymać zainteresowanie hotelem.Przedstawione zostaną również jak uwzględniać w ofercie klientów indywidualnych, biznesowych oraz grupowych.

Sprzedaż Usług Hotelowych
5 (100%) 1 vote

Poznaj wszystkie tematy

Korzyści

Poznasz strategie budowy przewagi konkurencyjnej obiektu hotelarskiego
Zoptymalizujesz koszty sprzedaży i działań handlowych
Łatwiej zmotywujesz Klientów do zakupu pobytu
Nauczysz się planować sprzedaż w sposób, który wpływa na wzrost liczby odwiedzających
Otrzymasz gotowe "pomysły" do wdrożenia w swoim obiekcie
Poznasz dobre praktyki i standardy w kontaktach z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA DLA HOTELARZY?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym kursie sprzedaży trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe edukacyjne
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z doświadczeniem w szkoleniu branży hotelarskiej

Wartość inwestycji

690 PLN
netto

Dodatkowy rabat 15%
przy zapisaniu 2 lub więcej osób

Wszystkie korzyści wynikające
z uczestnictwa w szkoleniu

Możliwość zmiany terminu
lub zapisania innej osoby
w dowolnym momencie

Sprawdź nasze referencje, które otrzymaliśmy od hoteli

Firma Witalni (…) przeprowadziła dla pracowników działów sprzedaży Hotelu Bania Thermal & SKI zamknięte szkolenie. (… )Co bardzo ważne osoby szkolone otrzymały nie tylko ładunek wiedzy ale też pokazano im konieczność zmian, oraz korzyści wynikające z pracy jaką należy włożyć w praktyczne zastosowanie otrzymanych umiejętności i przewagę konkurencyjną jaką z tego można wynieść. Z pełną odpowiedzialnością polecamy trenerów firmy Witalni – zakres wiedzy, sposób jej przekazania oraz zaszczepienie potrzeby stosowania jej w codziennej późniejszej pracy są godne polecenia i dają gwarancję zwrotu poniesionej inwestycji. Jeżeli w przyszłości pojawią się w naszym hotelu potrzeby szkoleniowe firma Witalni będzie na pewno pierwszym i głównym kandydatem do ich przeprowadzenia.
Marek Wnukowicz
Kierownik Sprzedaży Biznesowej
HOTEL BANIA

Brałam udział w szkoleniu „Sprzedaż Usług Hotelowych” prowadzonym przez trenera Leszka Sergiel, które było zorganizowane przez firmę Witalni. Szkolenie przeprowadzone zostało bardzo profesjonalnie, Pan trener nie ograniczał się teorii, ale każde omawiane zagadnienia popierał praktycznymi przykładami. Po zapoznaniu się z uczestnikami szkolenia, odnosił się w czasie wykładów do reprezentowanych przez nich obiektów, co było dodatkowym atutem. Wywiązał się z planu szkolenia, a nawetwzbogacił go ciekawymi, dodatkowymi informacjami.

Adrianna Wrona-Zyskowska
Specjalista ds. marketingu
MANOR HOUSE

(…) firma Witalni przeprowadziła szkolenie pracowników Hotelu Styl 70 w zakresie profesjonalnie obsługi klienta. Z relacji uczestników jasno wynika, iż szkolenie miało w pełni profesjonalny przebieg, a sposób przekazywania wiedzy należał do niezwykle przystępnych. Osoby uczestniczące w szkoleniu zgodnie potwierdziły rzetelność, niezwykłą osobowość oraz bogate doświadczenie trenera – Pana Leszka Sergiel. Podkreślili jednocześnie, iż w trakcie szkolenia szczególny nacisk kładziony był na wiedzę praktyczną i studium przypadków, co pozwoliło znacznie szybciej i skuteczniej przyswoić nowe informacje. Dzięki czemu zajęcia były dla uczestników ciekawe i interesujące, szkolenie odbywało się w przyjaznej atmosferze sprzyjającej przyswajaniu wiedzy, a oczekiwania uczestników zostały w pełni spełnione. Biorąc pod uwagę przedstawione wyżej aspekty możemy z całą stanowczością i absolutną pewnością rekomendować firmę Witalni – Szkoleni, jako partnera rzetelnego, odpowiedzialnego i co najważniejsze: kompetentnego.

Gabriela Przybyła
Kierownik Hotelu Styl 70
Karol Kania i Synowie Sp. z o.o.

 

Sprawdź najczęstsze pytania związane z naszym kursem hotelarskim!

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu hotelarskim?

Szkolenie dla branży hotelarskiej prowadzi Leszek Sergiel – właściciel firmy Witalni, specjalista w zakresie sprzedaży i trener z wieloletnim doświadczeniem w szkoleniach dla branży hotelarskiej – szkolił kadrę takich obiektów jak: Hotel Bania, Hotel Styl70, Hotel Stacja Nowa Gdynia, a także pomagał restrukturyzować i reogranizować kilka mniejszych obiektów.

Czym to szkolenie różni się od innych na rynku?

Przede wszystkim, uczestnicy na szkoleniu otrzymują gotowe rozwiązania i pomysły na zwiększenie sprzedaży i obłożenia obiektu – szkolenie może być szczególnie ważne dla kadry zarzadzającej hotelem i menedżerów hoteli. Dodatkowo pomagamy znaleźć obszary do poprawy w zakresie sprzedaży i obsługi Gościa Hotelowego, a trener podając jakiekolwiek przykłady odnośi się do obiektów hotelarskich uczestników.

Sprzedaż Usług Hotelowych to złożony temat. Czy 1 dzień wystarczy, aby szczegółowo omówić powyższe zagadnienia?

Zdajemy sobie sprawę, że jeden dzień to nie wiele czasu. Aby maksymalnie go wykorzystać, szkolenie organizujemy w kameralnych (maksymalnie 10-osobowych) grupach szkoleniowych.

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE Z ZAKRESU SPRZEDAŻY USŁUG HOTELOWYCH DLA SWOJEGO OBIEKTU? WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY.

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

Standardy obsługi klienta są normą w dużych firmach, w tej czy innej formie funkcjonują niemal w każdym miejscu pracy, w którym dochodzi do kontaktu z klientem. Przeczytaj artykuł.

Przeczytaj artykuł

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się!