Sprzedaż Usług Hotelowych czyli, jak efektywnie prowadzić i planować sprzedaż w branży hotelarskiej?

Najbliższy termin: 16–16.03.2018 Warszawa Dołącz do szkolenia

Szkolenie dla hotelarzy - praktyczny kurs dla branży hotelarskiej

W jaki sposób pozyskiwać gości hotelowych? Jakie czynniki kreują i podtrzymują zainteresowanie hotelem? W ramach szkolenia uczestnicy poznają odpowiedzi na powyższe pytania. Dowiedzą się, w jaki sposób budować ofertę, tak aby była atrakcyjna dla gości, zarówno indywidualnych, grupowych oraz instytucjonalnych. Poszerzą także wiedzę w zakresie planowania sprzedaży, co przełoży się na zwiększenie liczby odwiedzających hotel.

Program szkolenia przewiduje dwa główne moduły. W pierwszym omawiane są elementy promocji hotelu oraz budowania przewagi konkurencyjnej na wymagającym rynku. Drugi koncentruje się na skutecznych sposobach prowadzenia rozmów z potencjalnymi klientami oraz konstruowaniu profesjonalnej oferty opartej na języku korzyści, zamiast cechach obiektu. Szkolenie stanowi idealne uzupełnienie oraz poszerzenie wiedzy i umiejętności dla kadry, która bezpośrednio odpowiada za zarządzanie hotelem.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • DYREKTORZY HOTELI

  • WŁAŚCICIELE PENSJONATÓW, KWATER PRYWATNYCH

  • PRACOWNICY DZIAŁU SPRZEDAŻY OBIEKTÓW HOTELOWYCH

  • MENEDŻEROWIE DS. KLIENTÓW INSTYTUCJONALNYCH

  • MENEDŻEROWIE OBIEKTÓW HOTELOWYCH

  • ZARZĄD OBIEKTU

Tematy szkolenia

MODUŁ I:
Jak działać i promować obiekt na rynku?

Moduł w trakcie którego zaprezentujemy jakie narzędzia można zastosować do uświadamiania rynku i dawania dowodów skłaniających potencjalnych gości do pobytu. W jaki sposób wykorzystać i pokazać w komunikacji z rynkiem nasze najważniejsze atuty? Uczestnicy otrzymają praktyczne przykłady i wzorce do modyfikacji dla poszczególnych obiektów.

Na co zwracać uwagę budując przewagę konkurencyjną?
Długotrwałą przewagę konkurencyjną należy budować na wszystkich płaszczyznach komunikacji z rynkiem – począwszy od komunikacji marketingowej, wizerunku w Internecie, wewnętrznej polityce zarządzania jakością, czy usprawnieniu procesów związanych z obsługą Gości. Co szczególnie wspiera działania sprzedażowe? Jak wygląda proces decyzyjny klienta związany z wyborem hotelu? Jakie są typowe fazy sprzedaży? – to tylko niektóre pytania, na które odpowiemy w tej części szkolenia.

Jak planować działania handlowe, aby optymalizować koszty sprzedaży?
Przykłady up i cross-sellingu w branży hotelarskiej.  W jaki sposób zorganizować działania sprzedażowe? Jak integrować i wykorzystać potencjał działu marketingu? Jak uwzględniać różnice między rynkiem B2C, a B2B?– w tej części szkolenia omówimy jak planować działania handlowe, które sprostają naszym wyzwaniom i pomogą zrealizować wytyczone cele biznesowe.

Moduł II:
Jak rozmawiać z klientami, tak aby stawali się naszymi gośćmi?
Moduł szkolenia omawiający standardy profesjonalnie realizowanych rozmów z klientami. Jak przeprowadzać rozmowę sprzedażową z uwzględnieniem specyfiki rynku hotelarskiego? Jak swobodnie realizować rozmowy z gośćmi hotelowymi, jednocześnie realizując cele handlowe i budując relację z klientami.

Jak w kontaktach z klientem pokazać nasze zaangażowanie i profesjonalizm?
Element szkolenia, w trakcie którego podpowiemy jak definiować motywacje klientów w krótkich i konkretnych rozmowach oraz jak mówić językiem korzyści, motywując tym samym Gości do zakupu pobytu. Uczestnicy otrzymają gotowe skrypty rozmów, które będą mogli zaimplementować we  własnych standardach.

Jak budować ofertę, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?
Dobrze zbudowana oferta pozwala wyróżnić hotel na rynku oraz zainteresować potencjalnych klientów, a przez to zrealizować cel, jakim jest wysoki poziom obłożenia obiektu. W tej części szkolenia omówimy jak konstruować ofertę, która realizuje plan sprzedażowy i pomogą utrzymać zainteresowanie hotelem.Przedstawione zostaną również jak uwzględniać w ofercie klientów indywidualnych, biznesowych oraz grupowych.

Czytaj więcej

Korzyści

Poznasz strategie budowy przewagi konkurencyjnej obiektu

Zoptymalizujesz koszty sprzedaży i działań handlowych

Łatwiej zmotywujesz Klientów do zakupu pobytu

Na szkolenie zaprasza

Leszek Sergiel

trener prowadzący

Firma Witalni (...) przeprowadziła dla pracowników działów sprzedaży Hotelu Bania Thermal & SKI zamknięte szkolenie. (... )Co bardzo ważne osoby szkolone otrzymały nie tylko ładunek wiedzy ale też pokazano im konieczność zmian, oraz korzyści wynikające z pracy jaką należy włożyć w praktyczne zastosowanie otrzymanych umiejętności i przewagę konkurencyjną jaką z tego można wynieść. Z pełną odpowiedzialnością polecamy trenerów firmy Witalni - zakres wiedzy, sposób jej przekazania oraz zaszczepienie potrzeby stosowania jej w codziennej późniejszej pracy są godne polecenia i dają gwarancję zwrotu poniesionej inwestycji. Jeżeli w przyszłości pojawią się w naszym hotelu potrzeby szkoleniowe firma Witalni będzie na pewno pierwszym i głównym kandydatem do ich przeprowadzenia.
Marek Wnukowicz
Kierownik Sprzedaży Biznesowej
HOTEL BANIA
Brałam udział w szkoleniu „Sprzedaż Usług Hotelowych” prowadzonym przez trenera Leszka Sergiel, które było zorganizowane przez firmę Witalni. Szkolenie przeprowadzone zostało bardzo profesjonalnie, Pan trener nie ograniczał się teorii, ale każde omawiane zagadnienia popierał praktycznymi przykładami. Po zapoznaniu się z uczestnikami szkolenia, odnosił się w czasie wykładów do reprezentowanych przez nich obiektów, co było dodatkowym atutem. Wywiązał się z planu szkolenia, a nawetwzbogacił go ciekawymi, dodatkowymi informacjami.

Adrianna Wrona-Zyskowska
Specjalista ds. marketingu
MANOR HOUSE

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 590,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00

*na drugiej stronie formularza zapisu wpisz kod: hotel100

690 PLN
Zapisz się online Wydrkuj formularz

Korzyści

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Najbliższe terminy

16–16 .03.18
Warszawa Leszek Sergiel
12–12 .04.18
Kraków Leszek Sergiel

Warszawa

najbliższe szkolenie:

16–16 .03.2018
Hotel DeSilva, ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno k/Warszawy Sprawdź w Google Maps

Kraków

najbliższe szkolenie:

12–12 .04.2018
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Jesteś zainteresowany innym terminem?

Zostaw kontakt, a powiadomimy Cię o nowych terminach

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się:

Uzyskaj na to szkolenie dofinansowanie w wysokości nawet do 80%.

Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE

PRZEJDŹ DO STRONY Z INFORMATOREM